Tänk om den är tråkig, och värdelös å aldeles aldeles....underbar!

BALEN 08

Alla snacka om detta event som inträffar om ca 6månader! så nu har tankarna börjat snurra i mitt lilla yra huvve med. Jag har en klänning som jag aldrig kommer släppa som jag såg på hansa någon gång för dryga 2år sedan. Den hade varit perfekt! men jag får leta vidare;D imrn ska jag boka make up store sminkning i lund/Malmö. Jag hade tänkt ha något liknande denna :)))

image280
lite 30-40tals look had ejag tänkt köra på :)) hade faktiskt tänkt ha håret ngt liknande som denna också, lite enkel och lokcligt. alternativt lite mer uppsatt liknande denna

image281
kanske inte just den luggen, men jag vill verkligen ha ngt i retrostil alá 30-40tal :)) Christina aguilera är lite mina main inspiration för hennes nya look e så otroligt jävla cool och jag vill verkligen ha ngt lite unikt å spännande på balen.

Till detta ska jag även investera ett par svara skor på håkansons. högklackade i tyg med rosett på hälen, så jävla LÄCKRA!

sen e de bara klänning kvar haha...:D de e väl de..lättaste?=) not..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback