Tisdags trötthet

Hur i all världen kna jag vara TRÖTT! i dont get it. Nu ska ni få höra!
Igår somnade jag kl 9-halv 10 å sov som et litet barn (hade lite mardrömmar dock om folk som dog) meen sov som ett litet barn till kl 7.00. va e de? 9-10 timmar! å jag slutade skolan halv 12..första ja gör när ja koemr hem, trycker ner lite tomatsoppa å kryper ner under filten å beackoout i 2-3timmar till?!
sjukste ngnsin
hur kan man va så trött?!

aja:)
hehe

Förra veckan var mkt intressant och spenderade en utekväll där jag kläckte kommentarern "tänk om jag hittar ngg att dansa me???! va gör jag då`?" utanför GC en seen lördags natt..vafö vi kom dit som grädden på moset dne kvällen är fortfarande en mystisk handling=)

Sen lite middagar å goskvällerå några knasiga bulsäng dagar, mkt intressant;D haha men inga läxor gjorde dock..itne bra. Känner hur matteprovet närma sig
and it dosent feel good:(
Denna veckan blire volley å ett 18års firande på fre å kanske lite emr fest på lör om de går som som planerat.

Nu blire projekt arbete för heeela slanten :D wiha..not..^^

PUSss s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback