Val thorens here i come!

WOoohhiiiiooo idag blev det spikat :D val thorens 08 kommer bli av!! detta med de härligaste gänget ever. Fy fan va najs de kommer bli! längtar redan! nu e de countdown^^

gud va skönt att man spikat en skidresa..haha..så jag vet att ngt blir av iaf ^^ hoppas mamma kan kolla upp om vi ska åka iväg över jullovet nu oxå! Tänk...de allra bästa som kan hända just nu är att mamma säger..den 20e dec åker vi till österrike..å sen också att jag kommer få komma upp till sälen :D men de e jag nästan säker på att de kommer gå på ngt sätt...:D wiiiee!

jag e gladis^^

image288
så underbart!!!!

Idag gjorde jag två prov..de e skötna tt de e över. Nu är det bara matten kvar..sen ett litet kemiprov..sen e de freedom ett bra tag.. så jävla skönt!! efter dessa två prov..alrdig me KEMI å aldrig mer ofrivillig matte i hela mitt liv! ÅHHHHHH VA SKÖNT!

Åh heregud..aja..nu ska ja bara klara av helgen mattekurs! de kommer nog gå brais^^ inget festande dock igen! två vita helger..ushhhamej ja e dukti;) haha

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback