Valet i kvalet

Ush va jobbit allt börjar bli. Jag e såå jävla klyven va ja ska göra med henrik... jag e så fruktansvär sugen på att va singel igen, men även om jag e asfull så behärskar jag mig verkligen, för jag kan inte förlåta mig själv om jag gör ngt med ngn annan när jag har en pjkvänn som tkr om mig så mkt. ussh

31142-262

Å igår snacka ja asmkt me alex.. å jag ska träff anhm på fre, å först ville han festa med mig, men ja skrämde nog bort hnm lite å de va bra för ja skulle itne kunna hålla mig om jag vart full å dansar me hnm eller ngt...shit
drömmde om hnm oxå...shit..bajs..kuk...va gör ja:O

å henke ee såå jävla snäll å underbar mot mig å ja e som ja e...FY FAN...ja förtjänar inte hnm. i vilket fall som helst ska jag när ja får mod till mig föreslå att vi ska ha ett öppet förhållande.. de skulle vara najs :) dock kommer han nog inte tycka detsamma!

nu sitter ja me brun utan sol så jag kan matcha mig me negeralex som har varit i saudiarabien i typ 2månader..haha

NÅVÄL vidare till annat :)))



ifredas hade ida, becki, feeree å de va gryyymet jävla kul, ja va sviinigt full men inget cepe hände endå^^ där va lite vattenpipa å ja togs de bilder utav helvete:) sen stack ja å kilalrna i klassen ner till BK å sen till game center..igen..why åka dit varje gång när man e full? haha sen hitta ja en taxi full me studenter som skulle till delphi å så festa ja vidare me dem..å sluta me att kolla film me dem..å halvsomna..sen vid 6stack ja till henke å han hade varit jätteorolig...flåt älsklig<3<3<3 ja e cepe
å flåt jenny om ja va lite gone å inte riktigt hade koll på ngt :/ men taaack för att du va så dukti å ta så mkt bilder:D:D<3<3<33

31142-259
flickor små<3<3

aja! i helgen e de fuuuulltschema! imrn ska jag till jesper å träffa hnm en stund... inget sånt !!! tro inget..ba vänner!
sen på fre...blir studentmössprovning och projektarbete, å sen till köpenhamn å träffa alex i några timmar, sen till malmö, shoppa lite kanske, msåte kolla skor på zara...sen till maria å revyfest..eller...slagt? huuummm
fler val..va jobbit..
lördag, g-bo tjejrna? alternativ henkis
söndag..belive it or not tärffa patrik...
fan va mkt killa ja ska träff.a. värst..men jag måste ta upp lite kontakter igen..men som sagt..ba vännskapligt!!!!!..haha bra nu har ja gjort de klart^^

NU ska ja skriva labbis iaf å stina brun utan sol! pussss!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, alla vägar leder till GEC

2007-11-14 @ 21:37:44
Postat av: Prillan

Du och dina killar!;)

2007-11-15 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback