grinchen has stolen the christmas!




Hehehe..jaa igår va de då julfest. de va jälvi ball. anna va helt grön i fejjan å hade en massa grön konstig päls på sig. jag tyckte hon va väldigt finurlig och tyckte hon hade lyckats bra med att klä ut sig till grinchen. Förutom det faktum att hon inte va grinchen..utan en julgran ^^ hehe


Aja allmänt om igår. Dösjebro, schysst lokal, 50meter från stationen helt perfekt. Tar 10min fårn lund. hur bra kan de bli? lite bajsigt dock att behöva ta tåget hem som går sista gången lite  över 1. Men jag var va helt nöjd kom dit vid 9 å partaja loss med  folket till 1. träffade en hel del jag inte sett på ett tag, va väldigt nääjs. Sen ringde cezar. å frpga varför ja aldrig hör av mig? ouupppss ...varför skulle jag ;D hahaha. "sooofia duu måste komma hit (med sin väldigt rikssvenska, lite sthlmska dialekt...haha " ehh..nej du kan fan komma hit! ahh ja kommer å hämtar dig i lamborginin nuu gumman! ja ba..jaja right, kanske om 20år när ud tjänat ihop till en..." hahahaha". Tydligen visade de sig att han faktistk sAT i en fucking lamboorgini när vi snacka å alla hans killpolare skratta när jag sa hur dålig han va som ljög sådär haha. Han polare e ngn jävla maffia boss...äh vetifan..ett rikt arsle iaf. 


got u noow biatch

Jag va tröt tpå julfesten så drog in till malmö å träffa cezar ;D kände att jag behöve lite manlig kontakt om man säger så...han va endast ett bootycall. Å de e helt sjukt najs. för jag kan verkligen säga att jag e helt över hnm. Jag tkr klart om människan..kommer jag alltid göra han tilltar mig, men han komemr aldrig mer kunna såra mig för jag har bollen. Jag kände inte alls att jag ville ha de der mysiga gosiga, som jag vill emd killar jag tkr om..de enda vi gjorde e att snaacka i felra timamr (sjukt najs) å hade lite yeh u know ;D haha. sen när vi skulle sova...jag vände mig om föör JAG kan itne sova när jag ligger så i ngns famn eller ditten å datten..å han rulla runt hur ja än gjorde så vi låg tsm på ngt sätt.... kände inget :O helt amazing..jag e så jävla stolt över mig själv. haha... ni kanske inte fattar vad jag menar med detta men jag känner att de e jag som playar hnm om ngt. OCH visst..kanske blir ngt mellan os si frmatiden..men de e inget jag jag precis ddrömmer om som innan. Dde som händer händer...om inte...fuck it ;D booty call e näjs haha.
å åsa..jag vet att du typ sitter å tkr allt e illa. Men men men. ^^

näe shit. Tänkte berätta en anna ska också denna veckan har jag shoppat ngt så sjukt. Har varit i hbg, malmö, lund, lödde, burlöv, väla, ja u name it. REA!!! omg så mkt REEEA jag har säkert handlat för 4000..skojjar inte. EN jäävla massa. (men då ingår en massa julklappar...) men endå. de blev typ såhär 5saker till mig - en julklapp, 5saker till mig, en julklapp..hahaha underbart ;)
snart juledags :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback