It's christmas time


Gud va stressigt allt e nu. Inte fixat en enda julklapp (utom åsas) ....alltid lätt att hitta saker till tejejrna men vafan köper man till sin 22åriga bror eller till pappa..som inte bara är ngt skit? nu har jag ju för en gångs skull råd att läga ut mer än en 50lapp på dem haha. cashen rullar in. Har över 20 000 nu å endå shoppar jag som en galning varje vecka. fattar inte hur de går ihop men mina helger e ju helt fucked up också. Sover knappt. Så kan vara därför:P

Benny benassi va gryyym, hade en så jävla skön kväll. Sköna brudar, skön förfest, skön fylla, å bra muuuzik.  Dock va varken robin, sebbe elelr cezar där, så blev inge drama;) jocke va där å nu inser jag vilken jävla mes han e. jag såg fan på hnm att han vill ngt mer men han våga varken prata om de eller ba dra iväg å kyssa mig. jag va kanske lite svår men endå. Så nu e de kapitlet avslutat...å de värsta e. JAG KÄNNER INTE ETT PISS. visst gila ja hnm..mne jag tror ja håller på å bli en riktigt kallhjärtad bitch nu. Jag ska säga till sebbe att ja inte vill ha hnm iheller....å jag måste faktistk säga att jag inte har de minsta sug efter cezar. jag vill träffa hnm å bara catcha upp å ha kul med killen (int epå det sättet) inge mer. å jag ÄLSKAR mig själv att jag äntligen släppt hnm. Jag släpper allt å alla! no feelings hahaha.. shit.

Dock kan de bero på att de dykt upp en ny man i mitt liv men de får ni inte veta mer om nu för de e endå omöjligt så hihi:D

mammsi å pappsi har kommit hem från egypten nu och pappa är sjuk. Vilket innebär att jag blivit sjuk med. ushamej. Nu ska jag se skräckfilm å äta en banan hahaha. lovar ska uppdatera oftare (och KORTARE inläääg.) lovar..ska inte ha för mkt att säga :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback