shoooop till u drop

minst sagt!

Idag har vi strossat runt i malmö ett antal timmar. Fan så jävla härlig julstämmning överallt. Mkt folk (vet inte om de e bra eller dåliogt) mörkt tidigt, lukt av nötter å glögg å massa fin belysning och dekoration överallt!




Iaf hittade lite saker :) mamma å pappa ska få en liten grej man sätter på kranen s att vattnet lyser i olika färger :D haha fett cool endå!! å sen några ramar i ek med snygga bilder på typ olika choklader :) morfar får en rygg kliare å choklad. Moster ska få några konstiga värmesaker för hon e så frysen jämt. + ngt sårt klet man ska vattna blommorna med som ger dem näring i 30dagar :D för hon åker upp till karlskrona varanan vecka så e de perfa :) pontan hitt aja inget till... får se. Till mig själv sedan hahaha. Ett par jeans, å hittade typ PERFEKTA JEAnsen..hur ofta händer de? de kosta 1800....... va dock på rea 50%...men endå 900späänn.. de e lite smärtsamt för mig angående ett par byxor. men tydligen ska de sätta ner byxorna till 75% på fredag så jag ska springa in å köpa dem då^^



Sen har jag letat efter en brun/beige pälsmössa från lindex/gina huuuur länge som helst..slut överallt...blir galen..så va ja inne på gina. låg en hög med pälsgrejor..så upptäckte jag att de bara vara halsdukar...kommer en tjej...drar upp random ur pälshögen Å TRO FAN inte de e en mössa!!! å jaa KLART hon köper den. allt rakt framför näsan på mig. FYYYYYFAAAN va lack ja blev.. kommer grubbla över de i dagar hahaha.

på fredag ska jag köra upp till hbg å handla de sista å även hämta en jacka jag lagt undan :) ska bli mysigt å komma dit upp. tänkte försöka paassa på å träffa jeppe, johan på fika eller ngt :)

sen ere PAARATAaaaaaaaaajj på fre :D
nu ska jag träna box!  Pussssssss hajj

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har lite svårt för pälsmössor. Tycker Gynning är snygg i sin. Dock tror jag väl en skulle vara söt på dig med ; )

2008-12-16 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback