Förvirring

Asså..senaste dagarna har inte varit kul. Minst 1000saker har snurrat i mitt huvve å jag msåte skriva ner och börja från ngn ände med allt som ska göras. Val thorens om 2veckor och jag börjar få panik för det äår så mkt som ska fixas! hjälp! men i vilket fall. Igår mådde jag sämst. Så många fester och kuliga skaer hände men jag åkte till centersyd med mamma och beklagade mitt liv. Älsklings mamma lyssnade förstånde på sin förtvivlade tonårsdotter och bjöd på den fetaste bakade potatisen med massssa kykling curry fyllning. Då blev flickan glad igen. Mammsi köpte även en cool jack/kofta och en klänning till dottern som genast blev lite gladare. På kvällen sen ringer både vincent och robin och villa t tajg ska komma till malmö...nooo thaaankzzz. Soffan ska äta massa godis och bli tjock ikv. Av me smink å på me raggsockorna.. haha :D

image359
(testa mig fram sakta men säkert i photoshop)

Åsa citat:
"Fy fan va jag misstolka "och en alkolist i soffan (dawid, hihi)" HAHA"
auuuch. hahah, kul att ni hade roligt i fredags flickor :D
luuuv yah!

anyway.. haha nu ska jag faktiskt gör alite projektarbete...två uppgifter kvar sen e det bara vårt bag in box projekt som är kvar. Ska lägga upp ett eget inlägg om den så alla förvirrade prillor och åsor förstår idéen;)

Ikväll ska jag först åka å gratta stina å äta mig tjock. Sen måste jag in till vincent och hans morsas 50års fest där de hyrt bladins skola och fetas DJ utrustningen och masssa massa gratis sprit :D yeeeS! tänkte titta in lite senare när alla äldre antingen sitter å fnittrar i hörorna eller har däckat..då tar vi över så att säga^^ haha

Åsa nästa vecka tkr jag du ska ha en chillkörkkväll med masa spel å massa drinkar :D jag vill se vme som ebäst på det där man ska ljuga om vad ett ord betyder när folk börjar bli lulliga.. haha.

Jag har nu konstaterat att jag har ca 5200 på mitt konto + 600danska. räcker det med 2500 till cal thorens så har jag alla pegnar jag behlver till hemsedal linis :D dåå köör vi hårt tkr jag!!!

image360


Nu tkr jag även att alla ni trogna fina läsare..typ max 10st...hahha. Ska titta på min FIIINIS hemsida..hahaha!!

http://medlem.spray.se/sofiaparker/

ENJOY :D
längtar till ikv, vill göra mig fin och glamma runt på dansgolv! wiihoo!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback