också swiiiishhh for de iväg!

ungifär så lät det idag på olas och min snabbt ihop mekade powerpoitpresentation...hahaha den blev verkligen helt OK, för att ha sätts ihop på ca 2timmar.

I vilket fall, tänkte dra snabbt vad som hände i helgen :)

image361

Hade väldans ont i foten så stannade hemma från träning och annat i fredags, sen över lördagen skrev jag massa projektarbete *duktig* sen på kvällen vare festis!
Stina hade middag med alla gosiga flickor och det var jättetrevligt. Hon hade gjort en jääätegod tydligen vegetarisk lassange (meed köööttt, trodde jag) haha och en go sallad (med masssa champinioner;);) hahahha

Iaf in till malmö och där splittrades vi och flickorna stack till Buddah och skaka rumpa och jag stack till rönneholm på vincents fest. Gratis sprit i mängder... inte bra för min del, ushamej..haha. Jag förklara för vincent att vi bara skulle vara vänner framöver och INTE vänner med benefits. VI bråkade verkligen skiiitmkt och vi är inte ens ngt :P haha sjukt pinsamt, de va mkt spritens fel. men i vilket fall så ringde jag alex hur många gånger som helst den kvällen, så jäävla pinsamt. hade noll koll. kommer inte ihåg vilka gånger han svarade eller va vi sa. men i vilket fall

av ngn sjuk anledning som hängde jag med vincent och hans family (sjuuukt sköna, hans syrra är med i kittys proigram på barnkanalen , haha notis) å typ...bråka ännu mer...va fan bråka vi om, de e helt sjukt..fattar inget. Men han sa tillslut, men GÅåååååå då om du känner så! jag ba VA; OKEJ! FUCK U JAG GÅÅÅÅR!
så gick jag



och gick.... runt i limhamn...robin ringde och jag skulle försöka ta mig hem till hnm men va ju helt borta. Å faaan va kallt de va. Hade bara tunn jacka för min kofta försvann ngn gång tidigare på kvällen. En polisbil kom förbi och undrade hur de va med mig. dum som jag va sa jag att allt va jääätebra. jag had eju ltätt kunnat få skjuss av dem. men där kom en taxi förbi sen så jag kom hem till robin...å ja;) å däckade ända fram till typ kl 11 då cezar ringer mig  (när jag ligger brevid robin...ehh) å baa ehm tjaa, läget, jag stängde av mobilen igår för att jag störde mina polare soms ov) hahahaha. ILLA! han ska tydligen inte bo i lund i sommar om han får jobb på lisseberg.. jävleN! men asså guud!
bort bort boooort. jag vill inte va svag för hnm. de e fan bara jobbigt. jag vet endå att jag kommer va igång så jäävla mkt i sommar och i höst, vill inte ha en kille men endå så vill jag ha hnm på ngt hörn. jag tror jag bara jagar hnm för jag vet att han e svår att få! kan ajg sluta fungera på detta viset! alla snälla rara, lätttillgängliga killar lkägger jag på hyllan direkt. aja!!
damnit!

ikv e de ki box och hitintills har jag inte käkat ngt onyttigt idag!

dukti!!

PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

har kemi prov imorgon bull... du måste skriva längre inlägg så ajg har en ursäkt till att inte plugga... men va ser man 20 i elva allready.. Im fucked X_X

2008-02-07 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback