2008....vilken bra början


image322

Detta året har ju börjat alldeles underbart
31.dec jag gråter mig in på det nya året och spenderar bort sjukt mycket pengar ionödan
1.jan En nära släkting till mig hittas död.... Åh min älskade mamma mår inte alls bra :(
Älskade morbror <3 <3...fyfan

6 jan. börja må bra men..
7jan... Min data är tillbaka från reperation..... De har installerat om hela skit, min backup funkar inte. Altså ALLT ÄR BORTA!!!!!


Följande fanns:
Bilder från 3månader tillbaka (okej, inte sååå farligt, men som ni vet tar jag mycket bilder, så runt 700st)
Skolarbete
Loggbok till projektarbete, 3dataskriva sidor.....
Bank ID
Telefonlista med ca 200nr som jag skrivit in för hand...
CV
Alla mina favorithemsidor
Musik...
allt allt allt....gone and will never return

FY fan va jag mår pisss...vill bajsa på detta år som jag trodde skulle bli så JÄVLA underbart....men de kanske vänder...en dålig början kanske innebär ett superbra slut?`
vetifan

Ush...å vollybolln ska vi inte snacka om..fy fan va jag sög...
fan va skönt det hade varit att kasta in en vas i en vägg nu....ungifär den ilskan x 100 finns inom mig nu

Och det värsta med allt detta är inte bilderna (det gör ganska ont, men det var bara 3mån) men det är fannemej TIDEN!!!!!

DEN jääävla tid det kommer ta att installera om alla program, att hitta alla hemsidor, att skriva om alla dokument, att ladda ner all musik.. FATTARNI VILKEN TIID DETTTA KOMMER TA!!!! och jag e redan så jävla uppvirrad å stressad som det e,...de e fan ett under att jag fortfarande fungerar normalt...eller normalt å normalt.. man börjar ju ganska cepe i huveudet nu...

ÄH fy fan säger jag bara.

Jag har nog sällen varit så arg och ledsen som jag var idag...och är. Jag vet att många sagt det till mig innna, speciellt prillan har varit på mig som fan, GÖÖÖR BACKUP!!! och gör det NU omedelbart..och efter ni gjort backupen, kolla tt den funkar (alltså inte samma misstag som jag!!!)

Jag skojjar inte...ni vill INTE uppleva vad jag kände idag..de e fan obeskrivligt.-när ngn säger ex.  att ens personliga bilder är borta forever.
Så.... ta er tid, å gör backup!

NU ska jag gå å hänga mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww gumman *1000 kramar*

2008-01-07 @ 22:41:20
Postat av: Prillan

Jag kan vara jobbig när jag tjatar ;)... men jag vet oftast när det är värt att tjata! Du förlorade i alla fall inte alla dina bilder, tänk positivt :) Du klarar dig, you are strong and you know it! Kraamar

2008-01-08 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback