Bag-in-box mjölk!!

Jadå, åsa tror mitt mensproblem kan vara stress...ngt som är högst möjligt! känner att min liv går på högvarv och att jag knappt hinner tänka efter. jag kan itne säga att jag inte gillar edt..för jag älskar när jag vet att de händer mkt saker, jag är nog på ngt mysko sätt kär i "stress". När jag inte har ngt å göra..blir jag förtvivlad och känner mig misslyckad. Jag måste verkligen lära mig att njuta av lugnet och lära mig att stirra ner lite....chilla ffs!!

image348

Idag var iaf ingen bra börjarn på mitt lugna liv. Fyfan, skola å sen in te malmö i regnet. Lämnade CV till lundbergs..hoppas fan!!! jag behöver ett jobb...så jag kan resa på alla ställen.
Så virrade jag runt i malmö å hittade massa skit som vanligt. Köpte dock en TONI&GUY locktång för rena rama brakpriset...jag e bäst på att hitta bästa rean! 600:- kosta den å jag betala 160... ^^ å inte ens de för jag hade presentkort på 200...haha :)) kashiing!

så köpte jag en SportBH som fyndigt nog har ett tryck som de står...stay in place... yapp yapp..till mina kära meloner får vi se om den kan hålla måttet för..haha

Juste så har vi kommit på vad vi ska göra för del 3 i vårt projektarbete. Med hjälp av Tetra pack ska vi intruducera en miljövänlig bag in box mjölk!!! orka inte förklara nu men jag tkr verkligen denna idéen e skitbra! jag tror på den! haha sluurp

Nu e jag så satans trött..allt e i en röra i mitt rum och ska nana tidigt idag. Snart helg! yeaaas!

Pusss adjö!

Kommentarer
Postat av: åsa

alltså köper man inte mjölk i kartong redan O_o?

2008-01-24 @ 14:46:57
Postat av: Prillan

Haha1 I´m with you Åsa!;) Förklara dig Fia!

2008-01-24 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback