bapada, HEEJ, bapada, HEJ, bapada HEJ HEJ HEJ!!

image334

Match va de idag då ja:D de va kulis, dock förlorade vi^^

fick lite roliga bidler på tjejerna iaf :))
jäval svedala å fula fettot emd utväxt..grr! nästa gång! dåå jävlar!
de e match på ons igen! älskar vardags matcher, mkt bättre än helgmatcher då jag ofta är bakis eller seg som en säck potatis.
Juste så fick vi nya matchtröjor! skitsnygga med vårt efternam på :D Parker, nr3 ...haha
Dock är tyget typ äckelglansigt å storleken lite stor, men sy in den lite så blire prima:)


Pepp som fan på ons! men missa kibox....attsiken!!



Va händer mer??
Joo nu verkar planeringen ligga finis om allt går som de ska
nästa helg...festa å middag hos marre :)
Måndagen...tyskland
Helgen därpå dawid kommer + ha fest
1-2feb, stinus fyller år;) jag å amrre dra till gbg å festa å leta skidjackor!
sen tog de slut
haha
känns skönt att ha lite kul att se fram emot..



Sen france å hoppas på val thorens!
Lite sugen på sälen med, men faktistk inte för alex skull, utan för festen skull:P
Jag ringer inte hnm längre å han ringer inte mig..känns somd e svalnat ganska rejält, få se vad som händer, just nu känner jag iaf att jag inte ritkgit bryr mig utan vill ba leva å ha kulis :)

jahapp..ngt mer att säga? ..nääe slut emd info för idag..haha
Puss heej

Kommentarer
Postat av: rebecka

såg jag ett "hoppas på" framför val thorens? jag trodde det var bokat och klart för din del? eller blev det konstigt efter att ni inte betalat i tid? nu blev jag nyfiken!

Postat av: Prillan

Jag undrar desamma som Beckie! Jag trodde också de va klart? Jag e imponerad över dina regelbundna uppdateringar!:D Keep it up!

2008-01-15 @ 16:01:14
Postat av: linn

sofiis goes wild deluxe ! hot, my darling. jag har omkonverterat till victoria silvstedt..

2008-01-21 @ 18:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback