Duktig flicka

Träna första passaet på friskis idag med becka, nu känner man sig duktig:D imrn blire step och bollrullning för lugia herrar A. Har en jävla lektion också..känns lönt! grrrr

Sen fick jag även tillbaka kemiprovet, å jag fick flera poäng över g-gränsen, fastän jag typ bara lagt dryga timmen på att plugga in det:O de förvåna mig som fan..jag trodde helt seriöst jag skulle få ett par poäng...typ ..5knaske..hahaah.
aja, jag kan fortfarande förvåna mig själv:)

Åhhhh sen måste jag också berätta om den underbara ugnsbakade mackan jag gjorde!!
en skiva rågbröd, såna runda plattor typ. Masssa keso på det, sen halva med salami, halva med skinka, tomater å tillslut basilika, å paprika peppar...in i ungen tills tomaterna är lite bruna i kanterna å keson lite lätt gul. FYYYFAN VA GOTT DE VA:D


MUMS..ush va hungri jag blev nu

Natti natti plp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback