Hålor på heltid

Hahah asså mitt schema e så skrattretande. Jag har redan håla typ varje dag...på runt 2-4timmar...nu utökas hålan vid två tillfällen för vi har fått disonibel tid.... 4-5timmar håla here i come!" okej att man kan åka hem emellan åt..men de e ju sjukt omständigt så de slutar med att man sitte rå sncakr skit och sen är så trött på lektionen att man inte ens kan stava sitt eget namn. herregud ja! får väl stå ut i 4månader eller va de e:D

Ojojoj, pratade precis med ägaren av hard rock café. Han berätta deras system med 25 å balbalbla, att han bad om ursäkt för att min kväll blivit förstörd och at han absolut ville göra upp det för mig! han verka jättetrevlig och verkligen förstående. Så han sa de jaa sofia, men när du kommer upp till GBG nu ngn gång i vår eller sommar ta med dig tjejgänget så fixar vi en kväll till er. Hör av dig bara. Vi bokar 3bowling banor (3x300) sån virtuell bowling... så bjuder vi på ngn drink eller vin till er alla. kom en 10-12pers så går jag hoppas de gör gott för allt som hände över nyår. Vi ska se till att problemet inte upprepas i framtiden å dadadada. Jag ba..ohfan:D tackar å bugar.
Fan va gött endå. Hade igentligen hoppats på ltie pegnar till min knapra ekonomi men detta va ju nästan bättre. han ger ju mig en kväll för 10pers för typ 1400 eller ngt. Schysst! i like em again! dock hade inte han som sa grodan erkännt ngt. så han visste inte vem det var. men men, who cares! ba jag inte träffar hnm där igen!

SÅ girls!!! helg snart i GBG så utnyttjar vi min lilla ersättning!! ;) wiihooo!

NU kommer typ två kilalr å ska köpa min bräda å ingen mer e hemma!!!! hjääälp!
fak fak fak...aja

PÖSSS

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag tycker om göteborg (det där
var en stor hint!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback