Nothing goes as planed!

Asså igår va ngn av de sjukaste kvällarna på länge! Sjuuuuukt oväntad kväll och saker hände rosm jag inte hade planerat ngnstans!

Först å främst så va maria här å vi skrev en liten lista på folk jag ville bjuda till min "fest" å slutprodukten blev 44pers.... varav vi sedan störk 4..men sen gick de inte att stryka fler:O å de hemska är att jag bjudit in ännu fler på mina vilda äventyr inatt.

image342
Finis soffis!!


ojojoj, den planerade kväll var: förfest hos perre och sen utgång till kb. Strukturerat å fint!
men kvällen slutade istället såhär:
Sticker till åsa kl 9 efter åsa berättat att hon började bli full så då blev jag genast avis å körde hem min rumpa till henne för att gå samma stig. satte 4starka drinkar och hoppasn..de räckte för heeela natten (till kl 6) + 2öl å en shot...jäåvligt bra tkr jag :D
iaf så körde mia in oss till stna där vi mötte upp pojkarna i åsas klass, de små spjuvlerna!
det regnade å de blåååste utav helvete och Jag HATAR dåligt väder vid utgång..de e typ de värsta som finns!
men i vilket fall in på papaya (eller va folk kallar det nufrtiden) och ALLLA va fan där....träffa daniel wolf, oskar kindgren, ivan å gammla klassen + nya klassen, + massa andra rendom människor, det hela slutade med iaf att jag stod å flörta med bartendern som va jävligt into me..å de försökta jag utnyttja till 100. golddigger som man e..haha
fick tyvärr inget ut av hnm vilket också ledde till att han INTE ffick mitt numer...muhaha..hahaha
sen kom stinas ragg ante med company å satt med dem en stund, å de märktes på dirren att de va från staffanstorp..haha herreegud, men sjukt härliga kilalr dock, bra festpotensial, kan verkligen tänka mig att de aldrig blir en tråkig stund ;D
Ngngång här stack åsa å hela hennes gang vetifan vart..men har en känsla att de hamnade på GEC såsmåningom ;)
Så när ajg skulle ut från fuckingen baren med en helt nyöppnad öl, (som jag hade smuglat in) så vakten ba..asså, du msåte dricka upp den här, du kan iten ta med den ut... jag ba vafan:O okej då! sofia klumkar och vakten står och hejar på...ahaha efter dryga halva flämtandes och dreglandes säger jag till hnm..att jag faktiskt smugglat in den å om jag itne kunde smuggla ut den igen. Han ba..ofan..jomen de skulle du sagt..ta med den ut då.,..haha

Sen helt plötsligt så blir malmöplanerna på riktit å stina kastas in i en taxi med typ 5andra killar varav jag å alex &sebb (ja EN TILL ALEX!!!!) inte fick plats..så vi tog en ensam taxi.


1. Stina på vift 2. Pojkarna på högtalern hehe 3. Alex, i mitten (för dem som undrar)

här började min bekantskap med den nya alex. Alexander berg hette han tydligen. vi komm snabbt in på skidresandet osv å han har tydligen jobbat nere i chamonix och ska dit nästa vecka igen..vilkjet gjorde mig sjuukt avis. han ska tydligen vara grym på skidor och gibba osv. hot hot hot!

I vilket fall..komm fram till slagt (jag betala inget av taxin varken hem eller dit...höhöh, golddiggahh) dansa vilt med ala konstiga pojkar, å slutade med att jag hängde med typ alex hela kvällen och hittade stina lite då å då å sheejkade rumpa :D kött fyfan...haha

Ngngång vid 4tiden så ringer jag stina å ba..vafan e du..hon ba..jag ligger hmema å sover (hon ahde min väska med ALLLT! pengar, nyklar smink...ahfan...) jaha...alex ringer sina polare...de va i en taxi på mcdonalds drive in... å där står vi SOM VANLIGT! sist kvar av alla å ba..fandå...hahaha, så vi hita en svarttaxi som körde såå FRUKTAnsvärt jävla fel så jag tyckte synd om hnm för vi betalde bara 200kr malmö-bjärred x2 för så mkt felkörningar. hem till alex, där han lovade att de skulle va efterfest...p jag hade ju inte så jävla mkt val att hänga med eftersom jag inte hade några pengar... när vi kommer hem till hnm så ligger hans polare å sover...sikken fest! hahaha. oh jag i all förtvilan ringer stina som snarkade djupt med tydligen ante å andre i rummet brevid..haha. ahh men berättade min situation och hur jäävla jobbigt de va..va fan skulle ajg göra? jag kunde inte dra hem vid 5på morognen...å jag vill itne sova över...för jag kommer se förjävlig ut nästa dag...å jag vill itne sova brevid alex..för då vet jag mkt väl va som hädner om vi börjar strula..NAJNAJ t'nkte jag.

Märk väl att jag inte hade strulat med alex på hela kvällen..fyfan va jag retas..e e ngt helt sjukt..haha

i vilketfall... vi ligger å typ snackar i 2timmar i sängen...sen ngngång vid 6 så börja vi strula å ditten å datten...mkt hände..men inte helrunda...vilket könns som ett jävligt smart val.
jag tror han tkr jag e den fetaste tjejplayern ngnsin. haha;D

vid halv 8tiden gick ahsn mamma upp å börja fixa disken (ala marias mamma) å jag ba fan fan fan..jag ville gå innna hon gått upp ....jag vill itne se ut som värsta one night standet..så jävla pinsamt! så smög ut vid 9tiden å tog busen hem...ringer mamma å ba..snälla hämta mig i vid netto..för jag e helt slut å såg föööör jävlig ut... asså. hur jag kunde gå från så jävla snygg som jag va i början avkvällen till de jag vaimorse...de e fan sjukt.. haha

oj va långt detta inlägget blev. men i vilket fall.. bjöd ..smart som jag e!!! in alex och sebastian (sebastian som sa till alex att vi har raggat på varandra för några veckor sen???? ) o ja ba va:O noway..har vi itne alls...creepy.
Bjöd in dem..samt ivan å poya till min fest...så nu lär hema g-bo vittras om festen så ..ähvafan...de e illa asså.

orka läsa detta??? näe..skit i de hahaha inget viktigt...men jag gick å la mig halv 10 imorse..å sen vaknade jag 12..å är pigg? va fan e de för sjukt?
ikv blire middag hos marre + at tjag e bjuden på 2andra fester nu.... få se vad som händer, om de blir utgång eller innemys.

nu ska jag fixa håret så de e lika fint som igår.. =)))

puss hajjjjee

Kommentarer
Postat av: Prillan

Hahaha! DU och dina utekvällar!:D Ser fram emot din fest på fredag, verkar bli en mycket intressant blandning människor! Ska ta reda på ett och annat om dig ;) Haha!

2008-01-19 @ 17:29:18
Postat av: linn

Sofia,skärp dig , det heter sofiis inte soffis. man får inte den rätta rytmen om man inte har två ii.. det är rytmen som gör det !

2008-01-21 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback