P för pedant!

Haloooojjj

image325

Då sitter man här en fredagskväll, och för en gångs skull har jag NOLL i ångest. Jag e inte minsta sugen på att festa. Vädret och skolan får mig att vilja krypa ner och lägga mig i ide fram tills blommorna börjar knoppa.

Planerar dock en lite större förfest den 25, med utgång i malmö (KB blire nog) ska tilloch emd försöka köra ut päronen ^^
Om alla kommer som jag tänkte mig så blir de nog 20-30pers :))
å alla ni som läser e såklart bjudna;)

Sen hoppas hoppas! jag på att nästa måndag på D-dagen kunna sticka till tyskland å handla med mamma. Jag ska handla som en galning och hon kommer tycka jag är alkolist..men vafan. haha.
Joo men ni som tror att mina föräldrar är chilla. Detta halvår då jag själv tycker att jag inte festat så mkt som jag kanske tidigare gjort så blir min mamma mer å mer orolig för mina alkohol vanor? jag fattar inte de.. nu när jag typ max max är ute varann helg ...typ. ^^ Men, de e ba konsigt att hon reagerar nu.

Ååååååååh så har pappsi beställt en ny data till mig. Denna lilla LG med 14' skärm (extra liten) kommer bli Miine precious. Nu har jag börjat det stora projektet att sortera alla mina bilder, satt i 4timmar häromdagen och hann halvägs eller ngt. Sen ska jag snyggt och fint bränna enr hela skiten på CD så jag aldrig mer behöver oroa mig för dem. Detta är ngt jag tänkt göra sen i 9an då många bilder började rulla in på min stackars hårddisk.

image324

Sen ska jag från och med nu, efter varje gång jag lagt in bilder, direkt deleta allt skräp + vända på alla bilder rätt(A) jag e fan för lat för mitt eget bästa..haha

Imorgon ska jag på Spinningpass på 10.00 cheeeck. undra om jag kommer klara detta. Får se:D ska smsa becka som e ute på krogen nu å höra om hon e pepp på imrn. Om hon följer emd så lär hon väl ligga å spy på sin spinningcykel. hahahaha ;)

Oh jag herregud, detta blir en tränings/skol helg, imrn ska jag skriva klart SH och föröska få igång min Grupp i MKn att göra klart raporten.
Sen MK prov...sen kan jag FEEESTA :D wiiihooooo. Sen e de inte långt kvar till val thorens:O oooooooooomg!
längta!


Oj, glömde fan varför jag skulel skriva ett inlägg från första början;) ikv har jag varit dukti å städat hela mitt rum, organiserat, rensat och nu ligger allt mitt smink perfekt, kläder, å tilloch med mina trosor ligge ruppdelade i små lådor beroende på vilken typ de är :D hahhah aja
nej nu ska jag ta lite BUS å kolla ugly betty å nana^^ Pussiduss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Om det blir fest kanske man kommer och förpestar stämningen lite ;)

2008-01-12 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback