Sex, alkohol och droger

Nej, små barn, jag råkade rfaktistk skriva fel! Resan till val thorens e bokad å betald;) men jag tänkte skriva hemsedal men mina fingrar skrev val thorans;)

image339

Ojojojoj, Dessa dagar är sjuka, nu e jag pigg å pepp som en mört! hihih
I Söndags match, måndags träning 2timmar, igår match emd korpen, ikv match med lugi... hela mitt liv snurrar kring volleyboll nu! but i like it!! :D:D med de nya matchtröjorna komemr vi sooopa mattan ikv!!

Igår var jag på nova å handlade lite saker som jag gått å spanat in ett tag, en jacka, långa skinhandskar och en tshirt som ajg tror becka kommer tycka e fräck;) Sen hittade jag en mobil precis när jag skulle sticka därifrån, å snäll som jag e ringde jag upp på massa vänster å höger å fick tillslut tag i ägaren som inte ens märkt att den va borta. Det första min pengabesatta hjärna tänkte på när jag hitta den var: YEEES, 100-200spänn i fickan (i hittelön då) fan va gutt! men efter ha gjort mig besvär att komma å möta tjejen innan! ni hörde rätt ja...innan skolan började (8.15) å tilloch fick stå å vänta på henne i kylan i typ 10min så säger hon, ohhh tack s¨ååå hemskt mkt, igentligen borde du ha en hittalön men jag har inga kontanter..å jag ba drog på fejksmajlet å nickade glatt, nämen självklart, de gör absolut ingeting, tappa inte bort den nu igen..balablbal.... GRRRRR, endå, de e inte mkt pegnar, men ajg TKR verkligen man ska ge hittelön..speciellt om de e en ungdom som har hittat ens mobil (hon va typ 25-30) jag hade lika gärna kunnat ta den själv för de va en ny ericsson å alla vet väl vilken gammal samsung jag dras omkring med.... mamma vart asförbanad och gav mig en 100lapp i tröst...

Jag e inte sur..men jag tkr faktistk att de e dålig stil....speci med att jag ringt runt först för att hitta henne, sen kommit och mött henne i stan. aja..skit samma!

Sen dra jag till burlöv, å snacka om att jag hittade saker! köpte dock inget utom ett par hörlurar.
jag hittande följande mojs:
Cubus, asfin kofta
Morgonrock - golddigger
Ngn inredningsaffär - En taklampa, som va typ 1,5meter i svarta som draperier, de låter konstigt, men i lomma kommer mitt tak vara typ....3gånger höjden än vad jag har idag så den skulle va assnygg där!
Veromoda - Toppar
Carling -skinjacka + hood
din sko - haha pums som stinus har fast i grått eller vinrött
Wedins - lågklackade stövlar (need på den ) samt ett par moonboots liknande timberland linkande stövlar..
Bik bok - fleecetröjor ( ahha fresh men behöver de till mina skidresor)
och lite annat smått å gott ( jag srkiver inte upp deta för att ni ska ha tråkig läsning utan för att jag själv ska kunna minnas :P.

Sen har jag köpt en skidjacka också från roxy ;) får se om jag behåller den, dene skiitstor, å lång, verkligen snowboarstyle, men ajg drunknar lite i den..hahaha skitsamma! 1500 kosta den på rea :O 3000 ananrs....wiho


Roxy is tha shit!

Sen sprang jag in på perre på expert å vi luncha lite tsm, pratade om allt som har med just sex, alkohol och droger att göra....han å hans jäävla fjortistjejr säger jag bara...fyfan..lika kul varje gång vad den mannen hittar på. han å hans poalre e i 22års åldern men hans två bästa vänner e ihop med två små blonda 90or... å de e verkligen va han söker också, sen blir han paff varje gång när han märker att tjerna e bitchiga, sura, dumma, å rentav trash att ha... skyll dig själv din lille makrill säger jag bara..hahaha!


image338
The golden drink

suparkväll hos hnm snart dock..ska bli spännande å se vad sällskapet blir..haha dock komemr now varken alex eller zackarias va där...hoppas FAN INTE DE! piiiiiinit

Sen gott folk har jg inget emr att berätta, thats it, mit liv e inte emr intressant än så..haha
jo förutom att jag blockade äckel-allans två smashar igår,, två på raken!!!! hahaha in your face u motherfuckaH!!!!

Jag längtar till helgen så jag kan supa rumpan av mig och bara dansa hela nätterna i ända! sen att de e MK-prov på onsdagen e en anna femma.. Seee yaa plp! Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback