Skjuta upp allt i sista minuten? thats me

Har en liten fråga till prillan. Vad menar du med att på fredag ska du ta reda på ett å annat om mig? vavavava! haha;)

image340

Aja, jag har inte mått superbra varken i lördags eller i söndags. Hade en otrolig krampverk i magen och va nog inte det roligaste sällskapet på marias födelsemiddag. Men mina kramper kombinerat med tröttheten sen gårdagens utgång och 2timamrs sömn så kan jag skylla på det iaf.

Det sjukaste var att det visade sig att jag hade mens, vilket de andra tjejrna frågade mig om det kunde vara. Och jag hade direkt sagt, nej kan absolut inte vara det! måste vara stress/för mkt mat..osv. Anledningen till detta ärför att jag hade mens för max 2veckor sen. typ ngn vecka efter nyår. vafan innebär detta? är det ngt dåligt, äår jag sjuk:O??? man borde ju inte få mens så ofta de e onormalt ffs! orka, hat på denna skiten, jag mår så jävla dåligt av det...blääääeee!

aja, igår så frossade jag som fan, kom övernes med stinus at de va sista dagaen (yeah right) haha men ska försöka hålla mig undan från allt sött nu, på riktigt! jag vill träna å vara nyttig, och jag håller mig alltid på veckodagarna, men såfort jag har en tråkig söndag så blir det alldeles för ofta som man går å småäter.
aja...

image341
Lilla grodan :D

Folk verkar pepp på fredag vilket jag är med, såvida jag inte har denna jävla magvärk! bort bort! jag tror de kommer bli asbra om de inte blir lite för fullt med folk. måste fixa stolar...haha
Ska bli kul å träffa dawid å pojkarna från chamonix å jocke kanske å så igen :)) hihi

Tittade för övrigt på oprah imorse som handlade om mickel moors dokumäntär sicko. Det är helt sjukt. Usa har inget skydsnät för dess invåanre vad det gäller sjukvård. Allt handlar om attt tjäna pengar och en doktor berättade att desto fler operationer och vård hon nekade, desto mer pengar sparade hon till "the company" vilket i slutändan ledde till hennes befodran och avsevvärda skillnader i hennes inkomst! Hur fan kan USA som ska/vill vara det bästa landet i världen ha kvar ett sånt stenåldrigt system???? det värsta va endå bruden som stod och argumenterade för systemet, helt sjukt! hur fan kan man tänkta på vinster när flera miljoner av invånarna nekas vård. jävla cepe....jag blir så arg och vill kandidera till president och bara skaka lite vett i alla jävla amerikaner!
Ut med trupperna
bättre säkerhetsnät
Bort med vapen till allmänheten
Minska kändisstressen så att inte alla 16åringar svälter ihjäl sig (okej kanske inte upp till presidenten men endå!)
och..hahaha....jag skulle om jag kunde, med risk för att låta allt för rebellisk, bränna varenda jävla bibel i hela det landet för de om ngn tar din religion till sjuka höjder och värderar religion högre än vad som är hälsosamt.
Prillan, vill du diskutera med mig??;) hha näe men jag säger bara såhär. Sålänge man använder sin religion och tror på en nivå där den inte har så stort inflytande på hur man lever eller bestämmer vad man ska tycka så är det helt okej. Men den dagen då man låter texten i ex. biblen som skrevs för över 2000år sedan besämma hur man ska tycka i en av dagens situationer så skulle jag vilja hoppa in och banka lite vett i skallen.

ojoj vad seriös jag blev idag. Nu ska jag skriva mitt MK-arbete och vara duktig! kanske lite projektis ochskå.
Puss hajj svajs!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Haha! Ja de verkar ju komma många välkända personer från ditt liv på festen och då måste jag ju ta chansen!:D Haha! Nej jag skoja bara, du kan vara lugn...tror jag!;) De där med religions diskussionen får vi ta face to face du vet hur det brukar bli!;P Kram

2008-01-21 @ 17:57:42
Postat av: Åsa

altlså mensen kan bli rubbad av stress också, typ göra så att man får en annan cykel. det är inte farligt men det är inte heller bra :/ (tyder ju på att man stressar för mycket)

2008-01-23 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback