Sofiis goes wild deluxe !

 hahaha, jadu liniis (med två i denna gången, jag lär mig;) haha Jag kan säåga på fredag ska du med gåå wiiiild deluxe version! glitter å glamour å vattenpipa! fett pepp!!
först måst ejag dock klara jävla MK-provet imrn! ångeeest!
sen blire malmö å skojakt! alla mina höga e typ isönder eller behöver omklackning elelr ngt...sjukt arigs!

image346


Idag har jag haft 3 helt nya laktioner, vilket va jäälvigt kul faktiskt. Orginisation och ledarskap kände lite som första dagen på förskolan..typ, lekar, å fint sitta på en rad (minnns ni ringarna man sat i^^) å fick en finiis senapspenna...eller alá mustaaaard som emmy utryckte det. Sen vart de miljöpolitik..sem verkar SJUUKT spännande..kalla mig tönt..men de e precis ett sånt ämne som pasar mig. Jag gillar bioligi å så..men de kan bli för mkt, samhäll e min grej..när när dessa blandas har vi en perfekt sofia kombo :)

å sist men inte minst filmkunskap..okcj..kände typ ingen..men ni ve thur jag funkar i sånna situationer?? haha jag börjar snacka på som cdspelare som går på rrepeit. (eller hur fan stavas de?? dagens svåra engelska ord) Vetifan va killen hette men han spelade tydligen i Lugi herrar C å de ska starta ett kattelag(på skojj) o spela ngn gång i veckan. jag tyckte detta lät skojjsigt å lite kul att få spela med lite herrar så jag anmälde mig glatt som frivillig och även på ett hörn stina med;) haha eller sa att du va en finis passare som kanske va på :))

seeeen, köpte jag djungelvrål klubbor (sry sockerpakten) men jag behövede de när man gått i skolan så länge..jag måste hita på en plan...en  frukt med mig varje dag precis som i förskolan. så mitt blodsocker inte sjunkar som idag så jag blir lika seg som ett tuggummi från 2001.

FAn, nu sitter jag å skriver bara för att slippa gå face to face med MK.-n. DÖÖÖÖÖÖ...

aja imrn är de över...va optimistisk!

Bajs på er folket!

Kommentarer
Postat av: rebecka

alltså, miljöpolitik verkar vara ungefär den roligaste kursen man kan läsa. (jag var inte ironisk. alltså, på riktigt, den verkar tokskoj). men gissa vilken kurs jag inte läser? miljöpolitik. istället sitter jag här med jäkla matte c och derivataskit och skriver långa kommentarer för att slippa lära mig deriveringsregler och ha prov imorgon. jag har pluggat en halvtimme. skjut mig.

2008-01-22 @ 19:33:18
Postat av: åsa

tror det är "repeat" ;) Miljöpolitik är soft, läser det just nu, har redan gjort miljökunskapen. sånt najs få man läsa om man väljer natur miljö!

2008-01-23 @ 20:43:51
Postat av: liinis

hahaha, sofiis är duktig hon. Sunny reprise på fre , sånt gillar vi !

2008-01-23 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback