Sova är min speciallite!! de du!

Japp...så här bra ungifär gick det med mina planer att ta spinningpass imorse kl 10.00prick......
.....
....
....

(klockan ringer kl9, sofa grymtar, dreglar å letar efter mobilen som tycks varje morgon hamnat på ngt ofinnbart ställe i en kudde eller så. Klick..ba snooza liite....liite...till.....snark...ZzzzZzzzZzzZzzzzz...
vakna med ryck! Oj juste, fan, spinning, titta på klockan.... 11.30. Jahapp....meh då e de skitsamma, kan ligga kvar här en stund till vafan.....de som gick på spinningpasset har redan hunnit hämta sig i 30min, knaske tilloch emd dushat och börjat laga ngn fräsh sallad till lunch....allt för att ge mig den ultimata ångesten)


jupp...så gick det minsan till imorse. MEN! jag är nöjd med mig själv endå vettni. Har suttit hela dagen med mitt lilla samhällsarbete och är klar nu, ska bara rättskriva skiten också. FAAN om kärringen inte egr min VG nu...asså jag...kommer personligen (ah vad annars) hänga mig själv om jag får G i samhällskunskap..., jag trodde jag aldrig skulle säga det där..för jag har alltid trott att MVG eller inget i SH är jag. Men inte med Lena, naaj inte med Lenas cepefrågor, som jag svarar på 2 A4sidor med hur mkt info som helst...så ska jag minsan inte ha MVg....

image327
diiie bitch, why wont you just diiiiiiie?

"E ni med, e ni med , e ni med???" Neej för fan jävla kärring för du står å stammar tills klockorna stannar och allt du säger på en lektion kan läsas in på 5min i boken!! grrr! ush näe, tro inte att jag är arg, jag är bara lite frustrerad över att hon inte ser mina kunskaper i detta lilla ämne.


Becka va smart, hon hoppade spinningen redan igårkväll....

men men :) ikv, vetifan, inte sugen på ngt igen...haha pappa står å lagat köttfärs i paprikor med ris...ska bli smasken, asshungri e jag. Sen ikv tror jag att jag ska försöka slutföra mina backup planer en gång för alla :))
E du stolt över mig nu prillan ??? :)))
jag e de iaf...haha

Nu e de MAAAAAAAAAT, here i come, sen lär de bli viktväktarna nästa men sånt får man ta!
haha
Pusss å hej svejs

Kommentarer
Postat av: Jenny

Backup, städning!? Vad duktig du är Soffiss, jag är stolt över dig =D pusss

2008-01-13 @ 00:34:51
Postat av: Jenny

du är duktig på att uppdatera bloggen också hihi

2008-01-13 @ 00:36:16
Postat av: rebecka

jag åt också paprika med köttfärs och ris igår, det du! ikväll ska jag träna, ses vi på medel hantlar 18? det tycker jag! :D

2008-01-13 @ 10:27:39
Postat av: Prillan

Jag är MYCKET stolt över dig Sofia! :D haha bättre sent än aldrig! ;)Låter gott med paprika med köttfärs...hör bara av dig om ni vill ha lite ris, haha, annars har du kanske kvar sen sist!;D Kraam

2008-01-13 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback