Tillägnat prillan ;) Helgen M.m


31142-350

jaaadå! detta inlägget lär väl ta två timmar att skriva... sjukt mkt som hänt nu på sistonde. Börjar med fredagen

Mkt jobbig dag, jag var trött som ett piggsvin (kan man va de, haha?) å kände bara hur jag behövde gå hem å sova hela eftermiddagen...men när man vet att man ska träffa ngn man inte träffat, utan bara snackat med i 3år + ha fest för ca 40pers å vet att man itne har hur mkt tid som helst på sig ( jag fixar mig gärna i 10år innan fest) så ligger man med slutna ögon och bara göra listor i huvet vad man ska göra. I vilket fall skolkade jag Webdesignen (som för övrigt äår FLYTTAD! till svanne på fredagseftermiddagen" GRRRRRR!!!) å hem...

försökte sova men gick inge bra å vips va kl halv 5 å hämta dawid på stationen. Det var gryyym stämmning mellan oss från första sekund..kände igen hnm direkt å vi har nog inte haft en enda pinsam tystnad mellan os på hela helgen. Det kände som vi kände varandra så jävla bra redan! helt sjukt igentligen! älska internet :D haha (nördvarning, men de e faktistk underskattat, varför kna man inte skaffa vänner på internet?? okej..ännu mer nördvarning, ska va tyst nu)

In på systemet, ÖB, coop å efter denna snabba och mkt ansträngande shoppingrunda (typ läsk för 200spänn + en piggelin^^) så gjorde vi lite varma mackor å typ va halvdöda...tills kl helt plötsligt va 7 å jag fick panik för om lite mer än 1h så kom ju folk! å jag har inte börjat, visste inte ens va jag skulle ha på mig! men iaf.. Fix trix å skålde samtidigt med två glas vin. å där börjar mina luckor..hahaha pga min sömnbrist kombinerat med stress och almän särighet så blev jag väääldigt lullig -..nästan full innan ens första gästen kommit. Folk kom i rasande fart och vid halv 10 så är det inprincip svart för mig, kommer ihåg en jävla cepe dricklek som eslövarna kom med, och att vi vart ner eå hämtade solstolar så folk kunde sitt apå ngt i garaget.



å ngn jävla kille som jag aldrig träffat som tydligen sa att han va min bästa vän? haaha sjukt.
Iaf jag minns att jag hade kul och att jag vart mkt nöjd med folkkombinationen. Juste, körde ett race guitarr hero som jag förlora såå jävla fett för de e fan inte lätt när man ser allting dubbelt...hahaha herregud.

Helt plötsligt vart vi påväg till malmö, hur lyckas jag? jag höll på å däcka bara minutrarna innan (detta minns jag för prillan skrek : taaa vatten till sofia!!!! hahahaha. å tydligen hade jag sagt: Vi sticker om 20min! å hållt uppe 4fingrar vartpå folk hade skrattat åt mig men jag hade inte förståt vad jag gjort fel^^ hahahaha. herregud , jävla fyloo!

31142-354

Iaf of to malmö, fick hickattacker (finns filmbevis) å emily propagerade glatt med : BYT E BYT! byt e byt! komigen!! byt e byt! hahahahaahhahaha :D så jävla söt. Vi kom aldrig in på buddah för de va fullt, vilket kanske både va bra..iaf för mig..å stina..haha men tyckte synd om eslövarna (som jag förövrigt betede mig som en jäävla fjortis framför....igen!!!) ojj tappa väsken..ojjj kasta väskan på gusaf....kamera, smink, pengar..alla trillade nog ut på malmö station minst 5gånger.

Aja hemfärd och i lund träffade jag en mkt allvarlig Emmy som stod på tåget till hjärup och argumnterade håårt för att vi skulle hänga med...hon va nästan agresiv...hahahaha så söt.. men vi bestämmde oss för att gå hem ist å jag tog davids vindtäta skidjacka å han tog min tunna kappa...hahahah. fyfan stackare..de blåste typ orkan!


Lagade falflar som förövrigt fortfarande var frysna när vi skulle äta dem..inte gott.. åsa är bäst på att laga fyllemat..sånt kan inte jag! Sen snaaaaaaaaaark

okej...nu kanske ni gett upp....och förstår om ni lägger ner läsnignen nu för ngt viktigare (typ gå på toa eller ngt) men ajg fortsätter iaf...PUH!

LÖRDAG!
vaknade...inte så bakfull men kände helst att jag ville somna om näe jag såg stöket! kladd över hela golvet, ett antal krashade glas, blåa drinkar å skit överallt! solstolar, kalla falflar och en alkolist i soffan (dawid, hihi). Hungriga så beställde vi pizza kl 11 prick (då öppnade dem) haha en kebabtallrik å en pepperoni. När maten kom sov dawid så jag käkade lite pizza sen mådde jag bajs..dawid kunde inte äta ngt alls..för blotta synen av hans kebab fick de att vända sig å båda min åh ans mage. SÅ vi satte på pirates å sov gott  till den i typ 3timmar.

31142-356

Sen stack vi ut till lomma i stormen å kolla mitt hus !! vill flytta nu! å sen till brushan en stund.
Väl hemma försökte vi krapa ihop folk och ha chillkrökkväll men alla vart ganska trötta från gårdagen (utom becka) så jag å dawid bestämmde oss för att köra singstar, med en shot til den som förlorade varje omgång.....de här mina vänner, är farliga grejor...för efter ca 45 min haru fått så mkt i dig (vi förlorade faktistk typ varannan, så de va lika! men....om man shotar så mkt på sån kort tidsperiod..ja ni vet va som sker..man blir helt sär ju...jag kommer itne ihåg så mkt mer sen...becka kom, men några detaljer kan jag inte minnas^^ förutom att jag gav henne min cider och att hon blev arg på dawid för at than kunde darin och daniels låtar så grymt fastän han va helt väck...^^



åhh juste..när becka kom snackade vi av ngn anlening norska och jag frågar glatt becka om å om igen om ohn vill ha en haaalving (shot) haha, varpå hon säger..nu e ju helt....*** ^^

sen nana..typ kl 5...eller ngt...haha å dawid sa att jag fes en fis i sömnen! vilket han sn drog tillbaka men de skulle fan inte förvåna mig..jävla skabb jag e..tänk så händer de när man sover hos hetaste killen...bara PRRFFFTH! haha...znnarrrk!

söndagen..va jobbig och tråkig....städ å film å chokladbollar.... lämna dawid, å kom i sängs alldeles försent så hela min vecka har nu varit helt fuckad rent tidsmässigt. ush...trött some tt as hela daganra utom idag (torsdag) men nu e de helg igen..å jag kommer antagligen festa både fre å lör igen...så pajar jag min rytm å sen e jag trött tills torsdagen..lagom till nästa helg! haha bra rythm...

i veckan...har inte hänt så överdrivet mkt! imrn fyller min muffin-stina år å jag har köpt en rolig presentis^^ haha
snart e de min tur! :D mahha..19 here i come ..hjävla sug ålder!

Juste jag har fan baldejt nu!!! den ni..hahaha Ola och jag e bäst! :P haha å vi ska sitta å terra emmy, becka, carl å willy:D haha

Nu måste jag plugga så jag slipper tänkte på de i helgen!

Hej dååå biatches!!!
31142-355

Kommentarer
Postat av: Prillan

Haha!:D Tack Sofia för uppdateringen! Borde kanske ha varit med på lördagen i alla fall så jag kunde utmana David med en Darin låt eftersom inte ens Beckie kunde slå honom i den låten! Hahaha! Är besviken på dig Beckie!;) Kraam!

2008-01-31 @ 18:37:22
Postat av: rebecka

men han var helt sjukt grym på darin haha. jag vann nästan allt förutom det! helt galet. haha.

2008-02-01 @ 15:25:45
Postat av: Åsa

Fan va jag har väntat på detta inlägget :p
Hade sjukt roligt faktiskt! Ditt lilla fyllo ;)
Fy fan va jag misstolka "och en alkolist i soffan (dawid, hihi)" HAHA

2008-02-02 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback