Trillat ur fasen igen! grrrr





Jahapp..då sitter man här, har dratt mig för att skriva efftersom jag har ett glapp på sissådär en månad. Denna månad som ahr varit full av, prov, skola, fester, jul, nyår, pojkar, snowboard, händelser, händesler å lite till händelser...många utav dessa som är sånna händelser som bara ser ut å hända mig... HUUUM

Sen finns de ju händelser som varit mindre bra...tilloch med hemska..men ska se framåt...

image315
In kommer det nya året i gbg!


MEn men, de flesta vet hur det ligger till med det mesta så vi börjar om från ruta 1 nu.

2008 välkommen in :)

Detta år vill jag:

Åka till följande:
Val thorens
Sälen
Prag
Hemsedal
Matrei
Stockholm
Gbg/skara
Öland
Holland
Thailand
Australien
Ngn sista minuten charter i sommar? kanske en tripp till ngt festfullt ställe, dock inte sunny tack ;)

Jag vill uträtta följande:
Träna mer!
Bli bättre i vollyboll (jag känenr hur jag utvecklas och de e så jävla kul!, nu ahr stina fått nät å boll + att de e ju lpomma beach i sommar så detta kna nog gå vägen!)
Bättre matvanor (menar inte att totalsluta med gottis utan kunna unna mig utan att tillslut sitta emd ont i magen)
Göra bra ifrån mig i skolan!!!
Lära mig att säga nej till folk
Försöka träffa alla människor som man lovat träffa hur länge som helst
Inte spontanshoppa, FYYYY, fönstertitta först å låta tänka på saken i minst 1vecka. (man ändrar åsikt otäckt snabbt)
Komma närmare killarna i klassen, kanske ngn klassfestg, för de e ju så himmla sköna!
Ha en riktigt braaakstudent, så fixa flak m.m väldigt snart!!! sen blire tyvärr nog lomma studentfest;( men men
Uppleva, resa och njuta av livet detta år!
Träffa alex igen? haha:P han får vara emd på ett hörn, för nu jävlar ska jag vara lite smådissande^^ hihi
Skaffa jobb!!! Viktigt!

jaa, som ni ser blev listan långt ifrån kort, den lär väl fyllas på med tiden. Jag har mycekt att göra på kort tid. Så nu är det väl bäst att sätta igång!
image321
Den lilla blomman jag fick av Alle hela vägen från thai (L)
Som jag lyckades döda inom 6timmar...höhöhö
^^

O V E R & O U T

Kommentarer
Postat av: Prillan

Låter som en mycket bra att-göra-lista! :D Frågan är dock om du hinner allt...men med dig vet man aldrig!;D

2008-01-07 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback