Trött, tröttare, tröttast

Ush hur hände detta... Jag skulle sova en halvtimme vid 3....vaknar kl halv 6 å mår illa å är fort jättetrött...sms-ar becka å bangar träningen..ba tanke på att stiga upp å på med träningskläder fick mig att bli alldeles yr. Nu sitter man här. Känner som en jävligt nödvändig dag!!.. ganska rolig.. men onödig..haha
Samhäll....komma , närvaro, gå... inte göra ett piss
2timamrs håla.. slagge i biblan..hur pinsam får man lov å bli?
sen svesnka...komma...närvaror..sen lediga...bra haha
matte inställd!

Sen en snabb shoppingtur emd stinus, å hon hittade en asfin väska  en ännu finare necessär! guldig från MAke up store..döööd. Jag fick iaf en kasse å en tidning... wiho^^

Åh hur fan kudne jag få såån jävla träningsverk i vaderna efter min lille eftermiddags nap? har så ont nu så jag knappt kan stå? wtf..haha

aja,  helgen blir spännande...träning + skola! + match...wiho:D hahaha
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback