Vakna med the vioce!


image347


Goood morgon goomorgon alla goa glada göööteborgare (alá robert gustavsson)!!

Sitter här med ett glas te och en skål gröt och känner verkligen såhär...hur fan ska jag orka denna terminen... att börja 8.15 varje dag e inte min grej...jag fungerar inte såhär på morgeonen..går som en zombieupp å öppnar datan. skriver in med fummliga fingrar thevioce.se.... ja detta är min lilla morgon ritual alla dagar jag börjar 8.15.
Jag gillar klanget av Paul, jakobs och josefins röster. Det funkar faktiskt. ,lite timbalnad och snack om allmän skit går jag igång av.

mmm gröt...asså fan va gott de e ...för ett år sen skulle jag aldrig tro att jag tycker så men jag njuter fan av varje sked. Äple/kanel smak och im in heaven! haha

Anledningen till att jag e extra tidigt på språng idag e provet.. hade tänkte titta igenom det lite snabbt idag med.
Nu e gröten slut och jag känner att jag behöver lite smink så att folk inte blir rädda för mig. Pusss hajjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback