2 dagar kvar!



till helgen! helgen är så otroligt efterlängtad när man jobbar asså. sjukt, å fint väder ska de bli också :D wiiihoo!!
de ser inte ut som de blir norge, så jävla mkt fester att välja mellan så blir väl de.
De va gos hos stinisen idag, kanelbullarna står mig upp i halsen...haha

Å Gresa som blivit lavettad av en gammal dam för att hon rökte på stortorget!??! hur jävla sjukt e inte de!!!! hata kärringarna!

Ser fram emot imrn :) brushan fyller år så ska dit på morgonen å gratta lite, sen jobba, sen ta passfoto å sen om jag hinner en sväng shopping å sen te jocke å äta godis å kolla film :))

Annars har jag inte så mkt att uppgradera om..de hände rju inte SÅÅÅÅ jävla mkt på mitt jobb precis, sitteer på ett jävla lager å packar elmätare som ska skänkas via ett donationsprojekt till afrika. Ska jag må bättre med mig själv nu för att ja hjälper till där? hehe

Fick lönebesked idag me...8000 klirr i kassan för två veckors jobb, ja tack!

Å föresten ringde johannes mig nyss?! våga inte svara...tar de en anna gång (A) nanana...haha
+ att LINN! ditt knull från kalmar har smst mig å frågat om vi ska till sthlm:P å att ja skulle hälsa lite extra till dig ;) hihi

Nu ska jag kolla BÄÄÄÄTMAN :D laddat hem alla filmerna ..nörd eller vad?=) Pusssssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback