Dont run in stilettos



Japp, man klarar minsan av att springa stilettorun men inte en vanligt utekväll i malmö???!
Jag lyckades stuka till foten ritkigt jävla ordentligt  i malmö igår å de känns typ som första gången ja stuka den under en match. ASÅåå Fruktansvärt jävla PIsssseeeont! kommer inte kunna jobba nu denna veckan iaf, kan knappt gå :( detta suger vekrligen ASSS!!


såhär mår jag typ nu o.0

jag ligger nu me foten på en hög me kuddar, kollar dålig tv å tkr allmänt synd om mig själv. Päronen e i ystad å kollar in en båt. Hade inte bangat å åkt ut på en nu å ba legat å schtekt på däck, ta ett dop ä käka massa jordgubbar mmm *drömmer sig iväg*

Kommentarer
Postat av: rebecka

här är man borta en vecka och se vad man missar!

2008-07-27 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback