how low can u gooo

hahaha jag förstod ju att man tappar sina små läsare om man gör månaders långa uppehåll men detta är ju pinsamt :D hehehehe om ni inte dyker upp snart igen så lägger ja ner skiten^^




Idag har jag gått omkring som en hjärndöd zombie, med bara ena ögat öppet i små rykningar...så JÄVLA trött ja va...gud, på min lunch däcka jag direkt. Anledning? busat hela naaaatten lååång! eler iaf halva...typ^^

Va hos jocke å kollade på haja som hajar å duckk tales ;D¨å knarka massa dumle å coca cola. Vi hade mysigt^^ han e fan lite blyg pojken, jag precis som i åhus tog första steget till kyssen som köm först efter typ 4-5timmar igår..haha.
Dock innan dess så ölåg ja å halvsov, så pillade han i mitt hår å finns de ngt mysigare?! mmmm, så efter en stund öppna ja ögonen så ser ja att han ligger å tittar på mig ...haha så jävla sweeeet, wanna eat u up. Meeeen weel...asså han e trots ALLT inte min typiska typ av kille, verklish nooot. så de e blandade känslor här, men en ltien sömmarflört som har sitt slut i aug e inte helt fel (A) inget bindande så att säga^^

Ikvvvvvv bliire party..tror ja, har inte bestämmt mig, ska ja? ska ja inte? ja bord einte, min kropp mår inte bra av all fest, mina föräldrar e jämt å ständigt sura på mig för att jag festar för mkt å klantar till de mesta för mig själv, stölder, saker osm går isönder, tappa bort....m.m.

Ahh weeeell^^ vi får bväl se hur de gick oimrn då ;D
pusshaajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback