jubbb jubbbb

Jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte jobba :( de e såå jävla tråkigt, hela dagen verkligen går åt för när man kommer hem e man så trött att ja inte orkar ta tag i ngt. å så cyklar man också, fifan

Ser iaf fram till imrn då jag ska leka med stinis å emily :D hihi
å så på tors ska jag hem till jocke å busa ^^ vi ska äta dumle, dricka läsk å kolla på tecknade filmer :D hahahhaha
sjukt, jag gillar endå killen, men han e så långt ifrån min stil som de nånsin går typ.. dock har han en humor som e mer sär än ngn jag nånsin träffat typ...sjuka människa, hans polare ska vi inte snacka om, de va som tagna ur bam magera eller jackass, sjuka jävlar..haha

sen blire väl fest, kanske jakob på fre, å emmy å jag hade planer på att dra ihop ngt beachparty också å tr'ffa alla igen, å då kommer nog jocke också va me så ni får träffa hnm ..säret..haha

eller så drar jag till norge över helgen???? vetifan, har ju inte pratat ngt me dem, men då fåre la bli nsäta helg då=)
nu ska ja sova så ja ...orkar ....va pruduktiv en dag till...BLÄÄÄEEEE!!!
Peach out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback