Mitt nästa mål : NEGER!



Nu jävlar i de, ja vet inte om hela fotgrejen kanske kom lite lägligt endå, nu kan ja utnyttja dessa dagar till MAX å sola SAAAATAN å bli värsta chokladbollebrun. Dessvärre e att ja vekrligen måste jobba då nästa vecka, ngt ja inte planerat! Sen drar mina föräldrar veckan efter de å då säge rja ba PARTY PARTY at soffan!!!

Föresten, har ja sagt att min cykel blivit stulen? ibland förbannar jag mitt liv ganska mkt, jag VET att ja e slarvig men ibland så har jag ba otur till max också. JA den va låst!

En annan fundering, jag villllll ta bartenderkurs, å de NUNUNUNU, fattar ba inte hur jag ska hinna med de...jävla skit va mkt skit som ska hända hela tiden o.0 but i cant say i dont want it what way^^ blir så rastlös annars..haha
Nu ska ja se catwoman snart...e den bra, e den dålig? jag satsar min slant på dålig^^ Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Jenny

Party at Soffans? I likee ^^ :D Btw din roadtrip,ja vad ska man säga haha! puss

2008-07-30 @ 14:38:33
Postat av: Prillan

Tappa inte bloggandet nu igen för guds skull!!! Annars tappar du din viktigaste läsare;)

2008-07-31 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback