Back on track




image376

I några veckor nu så har jag inte riktigt varit mig själv känns det som. Som ett svart moln som kretsat runt mig. Men idag..av ngn jävligt skum anledning, så kände jag mig på bra humör igen. Utan ngn som helst anledning. Ganska sjukt hur man fungerar. Tror verkligen jag behövde några dagars avkopplande, bli utvilad och så.
Nu börjar jag glatt fundera på massa kul och känner inte den där jobbiga, stressiga känslan längre.
Sjuuukt underbart.... det lilla onda trollet e borta nu tror jag..för att stanna borta för ett tag. haha så filosofiskt.

Kanske inte så att ngn märkt att jag inte mått hundra, men jag e bra på att knuffa undan det...

ANYWAY, sjuuk början på veckan det varit endå! Snöstorm hela dagen i måndags, asmkt snö i tisdags för att varvas med vårsol och en massa påskliljor i trädgården :) fattar inte hur de överlevde snön, men en amssa blommor i trädgården.



Nu håller vi på att packa å rensa för fullt. Hela vår vind står nere i vardagsrummet, men först idag så kan man faktiskt gå här inne igen. Jag har släängt så mkt skit och leksaker. Och det sjuka är att det känns som man rensar sig själv, när man rensar sina saker. Nu har jag full kolla på ALLT jag har, Och då menar jag kläder, viktiga paper, leksaker, barnböcker...allt allt alllllllllllt. Och allt som jag har kvar är verkligen saker jag inte kan kasta..Och jag är mycket bra rensare...jämfört med mamma, som sitter med tårar iögonen när jag slänger ngngammal leksak som jag knappt minns. : meeen sk ud verkligen slänga denna, jag minns såväl när du satt i din lilla rosa klänning å å.... JA! mamma SLÄNGE DEN! hahha :) snuttis. Mamma fyller 56 idag... hon börjar bli gammal :O men fortfarande krut i henne..haha

Och på tisdag får vi se huset :D jag längtar som fan. Kan man börja planera inredning å så..mamma å jag kommer va lyriska medans pappa kommer få ångest. Vi ska inprincip byta ut alla möbler. Sofforna, soffbordet, köksmöblerna (min säng om jag lyckat övertala, vill ha en 140/160^^) pianot ska ut och även min garderob,...va finns kvar då? jo typ inget..haha :D wonderfull.

Nu ska vi äta massa kinamat, fan va glad jag e att jag e glad igen. Längtat efter denna dag.
PUSS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback