Changes

Ny ska jag å becka snart iväg på ett 90min pass på friskis..PUH! och jag har inte fått gjort ngn läxa idag ihelelr?! vafan..va hände med hela lovet? :/
I vilket fall. Vi kommer få ett 040 nr i lomma. Wiho? naj.kommer sakna 30 59 60.... som nu ska bli 41 41 64. Helt ok. Men endå!



Idag så käkade jag å mamma å brushan på rocknroll kocken. Där ska vi beställa min student mat och jag tkr det låter å smakade som en god ide^^ jag bröt inte vår pakt emily ;) jag käka ett fetefat sallad å sen tog jag lite lax å lite sås :) SEN!!!jag motståd hetl färska stoora choklad mufffins som låg pramför näsan på mig! de va fan bra gjort!  jag är redo att gå emot mitt sockersug nu...som så många gånger ha man sagt de men ..ja...ger mag fan på de igen !

Å juste, huset va skitsnyggt! känns jättelitet dock. Men fyfan va läget är bra! helt wonderfull. Jag längtar till beach 08!

Sen imrn om alla planer e som de ska så blire fest på peppes bodega i båstad imrn..tänkte försöak dra med marre lite tidigare å sticka inom helsingör å handla sprit :) höhöh.
Schhhwiich and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback