I'll be back!



image368

Okej...efter några veckors uppehåll från bloggandet pga skola, sjukdom och resande så ska jag börja lägga ner tid på denna verksamhet igen. Inte just nu dock för just idag har jag väldigt mkt på mitt schema. Men ska inom dagarna skriva ett snuskigt långt inlägg om Viiiiva la france et de Val thorens, som vart en av de roligaste, underbaraste, sjukaste å alkoholförgiftande veckorna i mitt liv.
Har även under dessa 3veckor råkat ut för kortfattat: gått på läski interjuv och fått jobb, typ..."gjort" slut med alex(cezar)..eller itne slut..vi e ju inte ihop:P men jag tror inte vi kommer sncka med varandra på ett tag om man säger så. men mer om detta snaaart! idag står först på min lisa:

Skriva Filmanalys
Labraport biologi
Plugga infö org. ledarskap prov
läsa svenska *skjut mig carina*
Gör klart min websida..skjuut mig lite till!
göra klart miljöpolitiken samt en PP-presentation
skriva projektbajs
skriva klart cv
lägga ut allt shit på tradera så man kan bli lite rik igen efter denna ekonomiska undergång

När jag gjort detta! om jag e snabb så hinner jag tills imrn (humm, satsigt eller vad) så ska jag skriva om allt annat..som är lite roligare än just skolan!!!

Soo long! :D
peace out


Kommentarer
Postat av: anonym

bra bra , blogga på

2008-03-03 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback