Killar e från en annan planet

ja jag har redan berättat för många om det jävla sär alex e...men tänkte väl skriva ner historien här med...

idag för första gången sen...innan VT så hörde alex av sig (förutom sina sexsistiska sms)
Följande:

cezar 'ge mig fitta sa:

sugen på kuk ikväll?

cezar sa:

vore skönt att knulla dig i baksätet

. Soffan . partymode^^ sa:

ge dig

cezar sa:

men vi har ju gjort de

cezar sa:

vill ta dig bakifrån......jag är kåt som en oxe

. Soffan . partymode^^ sa:

mm å de e fan nästan att man ångrar si

Soffan . partymode^^ sa:

gå å knulla et hål i ett träd, hejdå alex

Sedan några timmar senare skriver jag följande sms:(ganska nöjd faktistk..haha)
alex, va fan håller du på med?
fattar du inte att jag tyckte om dig sjukt mkt,
även om de e över nu så kan du fan visa lite respekt å sluta bete dig så jävla fuckat
om du har ngt bra att komma med, eller kan bevisa att du faktiskt va värd att lägga ner tid på, gör de!
om inte så kna du fan bara hålla käften och glömma allt.
Trodde du va så jävla mkt mer.../sofia



Varpå han faktiskt tar sig tid att ringa mig, två gånger, jag svarar ej, för jag vet att om jag hör hans röst varesig jag e jävligt sur på hnm eller ej så kommer jag inte kunna va lika sur som jag faktiskt är!
Så skrev han tillslut ett sms:
vadå?! har du snackat med idioten som hackat sig in på min msn ir?!

THATS IT!...okej, visst detta kan vara sant..men om de nu är sant...vafö har han hållt på på samma sätt via sms tidigare..och OM han nu bryr sig...så skulel väl detta va de PERFEKT tillfället å säga att han faktistk gör de... vilket han inte gjorde. Så just nu vet jag ej om jag ska/vad jag ska svara..tror jag måste suga på karamellen ett par dagar..å se om han skriver ngt mer...om inte..så skiter jag i detta nu. HUR FAN KUNDE ALLT DETTA GÅ SÅ JÄVLA FEL?!?!? vaaa faaan hände lixom? jag har ingen aning...jag va fan kär! i denna mannen å jag VET att han hade känslor för mig med..han sa det, över timm-långa telefonsamtal..varpå vi lagt på logga han in på msn direkt efter..för att säga att han redan saknade min röst?! detta typ 5timmar innan han skulle åka till thailand i en månad å inte har börjat packa än...snacka om att ge en tjej värdefull tid....men ja tydligen? vafan..aja..


image377
SUG PÅ ER KILLAR!

haha de e sjukt...hur mågna sånna här inlägg jag har...
Varpå nu om en tid kommer de komma nya kärleksfulla inlägg om ngn annan...
thats life.
Enjoy it bitches!
I'll try my best at least...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gud SOffan :O Sån skit, strunta i hnm! Du är värd så mkt mer=)=)

2008-03-24 @ 16:49:54
Postat av: Jenny

Men gud SOffan :O Sån skit, strunta i hnm! Du är värd så mkt mer=)=)

2008-03-24 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback