Oh my fucking goood

image371
balen börjar närma sig med stora steg.

Är inte helt nöjd med hur frissan klippte mig idag. >På tok för kort, och rakt!! vafaaan, jag litade på henne, men de blev så jävla fel. Ser ut som en femåring om jag inte fixar till de hela tiden. Hej spegel ala halv heter i väskan, du blir min bästa komips. men på skämt å sido, jag vill fan ha långt hår. å så slutar de upp emd att jag har kortare än nåågonsin....
aja, så illa e de inte kanske, men de känns alltid värre för personen som har klippt sig ..än för den som tittar på och kanske inte märker ngn skilland alls. De sjuka va tt jag va hyfsat ockej med det under flera timmar, sen när jag undersökte de näramre..ush å fy.

Men i vilket fall..imrn e de jobb..känner mig inte jättepepp.. måste lära in mig en massa facts om HTH..kul? nej. typ som extra jobb plus extra skola.

idag e jag inte pepp..jag vill lägga mig i ide i en vecka. jag blir så trött på de mesta nuförtiden. vetifan va de e med mig. Jag måste komma in i bättre vägar, bättre vanor och bättre sovtider tror jag. Sen skadar de inte om våren ville titta fram lite mer. Märker hur sparrlig man blir i hela kroppen när jag ser solen titta fram bakom alla grå moln.
Aja thats it. Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback