Saker som bara jag lyckas göra

Jag msåte bara göra ett snabbt inlägg..
Häromdagen lyckades jag låsa in nyklarna + mobil...i bilen...SMART VA
hur fan lyckas man...
jag har en dålig vana att tyrkcva på lås-knappen innnan jag går ut ur bilen..å denna gånen så va jag lite för snabb för mitt eget bästa.. haha
skratta på, denna bjuder jag på^^
tankspridd som man e...de va inte KUL att fråga en tant om jag kunde låna hennes mobil, för att jag låst in alla mina sker i bilen..man känner sig som ett fån.
Men mamma sa..at de händer alla... hon hade tydligen låst in en 6månader gammal pontus i bilen utanför IKEA en gång å fick ringa en låssmed som fick snirkla upp låset^^ haha
PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahha. vad sjukt. en gång glömde min mamma thomas i en möbelaffär. det är sånt som bara händer de bästa!

2008-03-23 @ 23:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback