Sjuung om studentens lyckliga dagar....or not

Jadå..så fick vi våra efterlängtade mössor idag....å vad händer då?! såklart...det är fel tryck i dem! Sundsgymnasiet eller ngn jävla skola med en davinci gubbe som loggo...jag vill ha vår BOK..ingen jävla davinci. hepp nu får vi väl våra mössor typ några dagar innna studenten.

idag har annars varit en väldigt produktiv dag. Ingen fest i båstad dock, men men, de va nog för de bästa. Nu fick jag göra klart allt i webdesignen å nu e del 1 klart. Har även rett ut mkt med projektarbetet å så har vi fått info om högskolan..jävla bra! jag måste söka nu så jag får en kurs så jag kan få mitt efterlängtade legg i höst^^ mihii. Tror faktsitk de kommer bli tyska eller ngn samhällskurs som jag kommer ha kul med.

å föresten..vafan har hänt emd mina naglar:O de har blivit jätteSTARKA.....jag har alltid kunnat vika dem typ 90grader..nu är de starka som berget... underbart, men hur skedde de lixom? haha wiiierd.

Jag känner att jag vill ut å resa nu! CEPE sug på prag..men även upp till sthlm en tripp..å en till götet snart tack! shopping, vårväder, fest å glada människor!
Sen of course så hade en weekend i hemsedal med snygga norskar, mkt sol, fest å åkning suttit som gjutet.
 I wanna rooock!

Dregel på "so u think u can dance-fredrik" du vet att din drömtjej väntar på dig i skåne!

image388
grraaw....
men visst va jag bedårande på den tiden...
hahaha gud

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, finis sofiis! usch , vill till hemsedal men mamma och pappa är kinkiga som fan ! :/

2008-03-27 @ 19:57:51
Postat av: Anonym

haha, finis sofiis! usch , vill till hemsedal men mamma och pappa är kinkiga som fan ! :/

2008-03-27 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback