Tidig uppgång

Nu har jag nyss varit å tränat Aerobic med emily, vi båda va nog lika förvirrade. Tänk dig oss två på ett aerobic pass med högsta tempo...snurr hit å hopp dit...wiiiee..haha
Men de gick väl ok, vi försökte iaf^^

Vi ska härmed gå in i en salladspackt! iaf vad det gäller skolan, va satsar stenhårt på att komma i size 0 klänningen till balen ;D haha... or not!

image386
jatack!!

Jag är verkligen eld å lågor att vi får se huset imrn, fan va jag tjatar men kan inte hjälpa det. Jag ser fram emot denna flytten grymt mycket. Även om det innebär mkt krångel med transporter å så, blir väl taxi för hela slanten från å med nu på fyllan...eller om man orkar cykla hem til lomma kl 4 en sommarmorgon..å se soluppgången..lät inte för jävla dåligt faktistk^^ haha

Vi ska iaf ta emd oss ikea å ilva katalogen till huset imrn å mäta ut nya möbler ¨å så.!! ASSÅ de e verkligen så jävla kul, jag vill bli inredningsarkitek...de e kanske därför jag e så jäävla sugen på att flytta..ba för att få inreda..å jag har ett ganska starkt ord i vår lilla family..mamma frågar mig först ..sen papap...haha. Sen blir vi oftast 2mot en å så vinner vi^^

Sen 100% makt i mitt nya rum. IHH:D hihi wonderfulL!!!
yees, men de blir tidig uppgång imrn. KL halv 9 ska vi va i lomma..KUL?! underbart! :P
aja man borde väl endå försöka ställa om sin klocka nu efter lovet.. nu blev detta inlägg mitt längra än tänkt fan också..men som emily sa..jag har verkligen dalar å toppar emd min blogg..nu e jag inne i en jävla pshyco period..haha
Puss å gull..engånsknull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback