Underbara lomma

Hahaha asså vad är detta? igår gick jag å la mig 12...å vaknade 11...de e 11timmars sömn...sen gick jag å prillan å becka en promenix i lomma å titta på mitt nya hus :D Som inte är invirrat i plast längre :D hahaha men guud, asså de e så jävla fint! balkongen e stooor å jag kan verkligen föreställa mig varma vår och sommarkväller sittandes där med en öl med alla underbara människor :))

Prata även om det att jag än inte haft ngn födelsemiddag. Det blir ju svårt nu pga att hela huset inprincip varit upside down sen innan sportlovet. Så jag tänkte såhär. När vi stabiliserat oss i lomma...typ i början av maj så slår jag på stort!

image338

Först stor födelsemiddag med alla underbara tjejer, med massa sprit, mat å hög musik, sen blire inflyttningsfest å så får resten komma :D sjuuukt pepp på detta. Jag vill att alla ska komma ut till vår nya lilla lya i lomma. Sen får jag köra iväg MaPa till öland (de behöver väl trots allt vila ut nu efter hela stora flytten?^^
Låter inte detta bra ! wiiie!

Sen nu på lördag blire loppis för hela slanten..så snälla väder va på vår sida och låt de inte snöa, regna eller blåsa 50m/s ...TACK!

Stina å jag å möjligtvis marre ska iaf sammla in lite fickpengar till en runda eller kanske pengarna ska sparas till pragresan som faktistk är väldigt snart :O:O

I see the ligth, fan va jag e FESTSUGEN NU!

The creeps - Freaks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback