wooooooooooooops

image370
ge mig! craaavings

asså, fan va sämst jag blivit på detta. jag som varit hemma så mkt på sistonde känns de som. endå exploderar mitt huvud med saker som skall göras.
goosh. i helgen blire jobb jobb jobb...najs va`:P sen e jag ritkgit jäääävla sugen på en weekend i val thorens. tror ni de går att fixa buss på ngt sätt tors-söndag
isånna fall ska jag fan ner å va med min lille engelsman :D han har sagt att om jag kommer ner så kan jag bo hos hnm å han betalar all mat för mig :D haha naaajs? oh yeah. men jag orkar inte va en liten påfrestande svensk blondin i en hel vecka...en weekend...undra...huuum. ska kolla upp detta :D
PUSS haajjj

image369

Kommentarer
Postat av: Prillan

Aaeee nu måste du fan berätta allt!! Du kan inte bara nämna "min engelsman" och sen komma undan med det utan att berätta!!! Nu e de dags att ta tag i saker och ting och göra de som e viktigast, berätta om Val Thorens!!!;) Kram

2008-03-11 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback