Ångest...



Jahapp, söndag, det regnar, jag tkr det är väldigt mysigt :)) nu har man anledning att stanna hemma hela dagen.
Dock har jag ekonomisk ångest. Hur fan ska jag få ihop 10 000 tills den 20nov när ja inte ens kan få ett fulltidsjobb? inte alls bra!
I värsta fall får jag låna av päronen, ngt jag inte alls gillar för jag hatar att inte kunna visa mig självständig för dem.
Idag ska jag iaf lägga ut en hel bunte saker på tradera. Räknar med att få ihop ca 2000 där iaf. ush, va jobbigt de e att behöva pengar såå mkt! kan inte ba ngn ge mig o.0?
Sen måste ja lämna in min kamera, för ja kan ju inte dra ner å säsonga utna kamrea:O de vpre ju katasrof!!!!
OH WELL^^



I fredags efter jobbet så krängde å mysde ja å åsa. de va allt från chickenwraps till ben and jerrys! MMMMMMMMMMMMMM så syndigt gott!!! mkt härlig kväll:) Igår va ja me malin, marre å vickan å vi krängde ännu värre me nachos, chips, choklad, ja u name it :D hahaha kollade på kreata bilderna, ja de va ju..intressanta^^

Fan, måste lägg aupp en ekonomisk plan idag. Se hur jag ska ta mig ut ur detta (: sen ska ja sätt aihop en gästlista å kolla datum till att ha en fest. Riktigt sugen på de faktistk!

hej svejs giirls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback