Bartender nr 1? i dont think sooo

haha ja, igår skulle jag ju som sagt jobba på buddha som bartender, meeeen när ja komemr dit så får jag först instruktionen att ja ska stå helt ensam i en bar, men sen kommer de på att de har alldeles för många anställda på samma kväll så japp, den med minst erfarenhet fick ju bli dickplockare ist!! KUL?!?! sjukt störigt men jade fkaitskt en grymt rolig kväll iaf. FOlk ragga på en som galningar!!! lblev erbjuden hur mågna efterfester å andra skamliga förslag som helst. sen en kille som jobbar på buddha, han flörtade ganska reeejält med mig. ägarens kusin tydligen, illa illa. Först va de kul men han va såå jävla på å asså ja e helt seriös när ja menar att de verkligen verka som han blev kär i mig på 2timmar typ. Han typ stod å titta på mig  log...å släppte inte blicken på flera minuter!?!?!?! jävligt jobbit. Aja
Träffade Robin också, först dissade ja hnm för ja kände inte igen hnm hahahaha. sen han ba..men hallå sooofia?!?! hej?! ja ba..ojj..haha dissa ja dig innan eller? han ba. Mmmmmm ganska hårt mina polare skratta åt mig haha. ;D upppss. Aja. Jag får iaf betalt för en relativt rolig kväll, inte helt fel, ska hämta lönen på måndag. får se va de blir, har ingen aning.

Innan Buddha va på å luncha me krissan, prilli å åsa, gammla gunnesbominnen kom på tal och alla dumheter vi gjort genom tiderna å trakaserier mot ann-sofie^^
sn stack ja till nicole å Lousie å käka lite till höhöhö å fixa oss å ltie så. Sen ivägtill kitesurfarans fest där ja hann vara i typ 25min innan ja va tvungen att sticka till buddha haha..lönt?!

Nästa vecka har ja sååå sjuuuuukt mkt planerat, galet:
Mån: jobba på hemköp 9-13, träffa alex på interjuv stortorget/herkules 14.00 å 15.00 ska ja hämta min lön på buddah 18.00 träning vollyboll
Tis: jobba på hemköp, åka å hämta mitt intyg på ECDL på katte
Ons: jobba hemköp,
Tors: Interjuv på MQ, Nova 12.00, jobba på lunds nation på kvällen
Fre: jobb apå hilton 17-22 å sen festa me kenny + polare
lör: Jobba på chokladfabriken
Sön: Match i vollyboll

oh well, ser fram emot detta^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback