BY the waaay



Glömde en rolig sak!!
Jag hittade min å min brushas barndomsvän André på facebook, ja åsa han gick väl i JOhans klassmed??;D
Skrev till hnm å adda. Han kände först inte igen mig förutom mitt namn å ja sa att de va gunnesbotider de handlade om, å han fattade galoppen å ba: hahahahahha ja tyckte väl jag kände igen ditt efternamn.. pontus lillsyrra? =) haha du ville gifta dig med mig när du var liten, haha fan har inte sett dig på typ 15 år, du ser annorlunda ut nu =P

HAHAHAHA ojj... gifta mig med hnm? ja jag hade ett öga för snyggingar redan då msåte ja säga. hahaha. Well done, kan ju säga att ja inte bangar^^
Aja lite kul va de iaf. Ja gillar facebook, man hittar roliga gammla kontakret ibland på både gott å ont minst sagt.


Här e Toni, andre å Vartan...
Emily liiiiike it, hoooooot hahahaha ;) jaja?

Kommentarer
Postat av: emily

mums

Postat av: Åsa

Haha jupp han gick i Johans klass :P



Om du kollar bland felix (hall) bilder på fejjan ser du massa barndomsbilder från honom där.

2008-10-22 @ 11:02:16
URL: http://flickvall.blogspot.com
Postat av: stina

ass¨å.. du skriver så långa inlägg att ja inte ens orkar läsa dem!:O muntlig uppdate på den tack:D

2008-10-22 @ 15:25:45
Postat av: nicole

hahahahaa ååh nej haan! hahahaha han har typ varit på g med merim.

2008-10-22 @ 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback