Crazy weekend

Denna helgen har gått i ett rasande tempo! faaaan va mkt som har hänt. Tyvärr stina blir detta ett långt inlägg igen ;) haha

Började med att jag jobbade i torsdags och i fredags med caliptus. Tydligen så råkade jockes polare gå förbi mig å se mitt pinsama yrkesval under torsdagen. Vilket ledde till ett sms av jocke? står du å säljer ng tpå jägerso?...ja ba fakk.vem har nui sett detta....man VILL inte bli sedd av folk man känner... hehe

Aja på fredagen så va där fatkitsk många andra eventare som va jävligt trevliga, dagen gick fort å snart va ja hemma å fixa mig rekordsnabbt för att först igenteligen dra ut på hallands men som sedan blev malmö och Buddah, hipp å slagt (ja alla på samma kväll hahaha) med lilla stinisen i främsta hand å med vickan, å anna (:

Började med lite förkrök hos stinisen å lite caatch up kna man ju minst sagt säga, inte sätt flickebarnet på alldeles för länge! <3 vidare till buddha där de va ladys night å man kom in gratis. Där inne va manliga strippor, killar i underkläder (ex jeppes bror som stötte på mig på avslutningskvällen på EBS, å llåt oss säga att HAN HADE all rätt att gå omkring i bara kalsongerna :O:O) Träffa toni, vartan, nicole som jobba där den kvällen ¨å alla andra som ja har jobbat med på buddah innan :) fick även klart för mig att han min arbetsgivare INTE var sur på mig..vilket ja trodde haha. Min stocker va inte där...PUH!

Sen vidare till Hipp där vi festa vidare till kl 3. Riktigt bra drag, vi hamnade vid ett Vip-bord elelr va man ska säga där de bjöds på drinkar, starka sådanna. Å ja pratade med en bög, som jag frågade om hans nr så vi kunde gå å shoppa ngn dag! hahahahaha fan va pinsamt men sjukt ball. Han verkade inte ta de fel iaf :D hahahaha

Sen träffa ja ngn jävla mysko kille som ville ha med mig å stina till slagt men stinisen åkte hem så han bjöd mig på taxi, inträde å 3-4drinkar på slagt haha. Sååå bra man kan ha de. Sen breaka ja för hnm att ja typ va upptagen å då blev han sjuked pissed å lämnade mig ensam...med 2fulla drinkar, vilket inte gjorde mig ngt ;D

Träffade även min chef från chokladfabriken..eller han som fixade in mig så att säga, thomas. Han va nykter å ja va gaaanska dragen vid de laget. Han hade iaf väldigt kul å¨t mig ilördags när ja jobbade på choklad å tyckte ja hade varit väldigt rolig haha ;D aja sa eller gjorde inget jättedumt där iaf. tur de!!

SEN......träffade.....jag....ngn jag inte helt hade räknat med att träffa. Alex, cezar...... Ja har ba väntat på at springa in i hnm men NÄR de skulle ske ville ja ju va snygg som fan, å va lite sådär halvdissande. Men icke NÄ han ska dyka upp kl 4 på slagt en lördagskväll när man e lagom fräsh efter en heeelkväll ute. tack för den! å de va inte precis att ja blev dissande iheller...utan mer HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ÅHH ALLLEX e de saaaant?!?!?!? GUUUUD kram kram krammmmmmmmmm. Fast de va han som började....eller såg mig dvs..haha.

Det slutade med iaf att han vi sprang på varandra precis när de stängde å han frågade om ja inte skulle emd hem å kolla hans lgnhet... eller de va med att DE skulle ja minsan göra. S¨taxi rån slagt hem till hnm. Å nu i efterhand så inser jag att både alex å hans polare olle inte alls va så fulle eller iaf alex eftersom han skulle upp å jobba kl 10. så ja...haha kul när de blir så asså?! vi käka fyllemat..mackor med köttbullar UTAN remulade..fett störigt, de har aldrig ätit de i sitt liv. KAssst! sen gick alex ¨å la sig i soffan..å jag vetifan om de va så att vi skulle sova där tsm men ja ba..Ja går å lägger mig i den sängen där borta...natti! å så däcka man... så NEJ...de hände inget mellan oss. Å ja tror de va för de bästa..eller inerst inne vet jag de. Men ja känner fortfarende att ja e äckligt svag för denna mannen! va fan har han som gör mig så oförståndig...ja fattar de inte.

Aja, sen stack han till jobbet å ja ringde stina för att sedan ta en morgonbuss med sjukt mkt solljus (de värsta som finns när man e bakis ) eller ja..ja va fortfarande lite full haha. hem till henne för att äta massa maaackor, köttbullar å kolla på tv å naana :) mkt mysigt va de iaf (:

Sen när man väl kom hem sov ja ännu mer..till kl 19 typ. sen va de ba å fixa sig igen å hämta malin å dra till annas stora fest! Ritkigt synd att man va tvugnen att dra tidigt från den, inte ofta som de e stora privatfester nuförtiden..Blää. Kul va de iaf å träffa favvomalin å emilie igen :D

Sen blev de iaf av till chokladfabriken där ja å erik fick jobba tsm i baren, Ritkigt kul va de, assssssmkt folk! å fräshare folk än förra gången. Ngn hiphopklubb den kvällen så helt okej lixom. De va fullt ös hela kvällen man hann inte vila ut 1 sek!!!! fick 400 i dricks :D så naaajs som fan.  Bästa hitnitills hahaha.

Å igår söndag, så spenderades den med jocke hela kvällen lång. de va sjukt mysigt, vi laga mat, kolla film å shit, hade välidgt mkt sex hehe...å de kändes rent allmänt jävligt bra mellan oss. De känns lite som man e ihop me killen nu...haha lixo 3månader senare. Mysigt som fan. Precis va man behöver nu i höstmörkret.!

Nu ska ja städa hela lgnheten för föräldrarna kommer snart hem! tjingeling allihop!!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Du e heeelt otrolig...antingen så uppdaterar du inte alls eller så kör du värsta uppsatsen!:P HÄrligt att de e full rulle;)

2008-10-28 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback