Då va vi igång ja!

Gud mitt liv är nästan stressigare nu än det var när jag gick i skolan. E inte det sjukt om ngt?

Först och främst under bartenderveckorna, har varit fruktansvärt ball och många roliga stunder. Även om typ halva gruppen varit riktigt mesar som knappt yttrat sig, men iaf. haft prov å sånt en gång om dagen å det har verkligen varit full rulle. Jag trodde aldrig det skulle vara så faktistk.
Under dessa veckor har jag även varit på annas fest, skitkul å träffa alla igen, sen till crown å där vart jag väldigt full, inte alls bra, träffade robin från lomma, jävligt söt kille, har ingen aning om va ja sa eller gjorde, bra kan det knappast ha varit men han snackar iaf fortfarande med mig. TUR DE..kan de inte varit jäääääättemega dåligt..haha eller så tkr han ba synd om mig ^^ fulla, dumma blondin. Sen vart vi på efterfest hos ngra random killar, å ja kröka vidare till kl 8-9på morongen, somnade i en säng mellan 3killar, mkt mysigt, testa på de ngn gång;) haha men klart, gjorde inget med NGN, promes, tänka faktistk på jocke (A) sen har jag varit på gillesfesten me nivole å louise ¨å lite andra brudar. skiiitkul! helt perfekt kväll verkligen, träffade martin (en av tvillingarna varav den andra gick i mitt korpen lag) som jag sen 2 helger senare var på korridorsfest hos, jääävligt ball de med, många fulla studenter haha. Innan dess va ja å firade emily som har gått å blivit stor, 19år ;D wow. haha sen nu så blev det buddah denna helgen.



Har under denna tid även träffat telenoralex, som ja träffa på roadtripen...detta e hnm :P kille som ja har grymt mkt gemensamt med, sjukt skön, men nja, han vill verkligen ngt mer å har flörtat som faaaeeen med mig, men när vi träffats nu när han jobba ti skåne så har jag kommit fram till att ja faktiskt gillar jocke mer än ja trodde... DOCK tror ja adlrig de kommer bli ngt mer seriöst me jocke än va de e just nu, jag kommer iaf inte ta de steget..om inte han gör de, vilket ja inte tror för han..ja tror inte han fattar ritkgit att ja gillar hnm som ja gör :P han e lite blyg på den fronten lixom. ahhjaaa vi får se... HÄr e jocke!!! han e min lille pojk-pojk. Verkligen itne min typ, han e söt, men inte snygg lixom, eller håller ni inte med? ishaaa miiieejj



Kommentarer
Postat av: Åsa

lite sötsnygg sådär skulle jag klassa honom som.

Postat av: Prillan

Asså snackar vi om killen på bilderna längst ner?

2008-10-03 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback