Hoppsan hejsan



Helt plötsligt har det redan gått en vecka sedan jag skrev sist. Vafan då? haha

Aja uppdatering:

Herkules: ja som sagt så va de kul, men hade nog itne velat jobba där pga de två bartenderna som e heltid där. De va lite, va ska man säga bitchiga..hahaha vekrligen ett bra ord. Nee men de verkade inte ritkgit fatta att ja verkligen e helt ny på marknaden å hade enorm press på mig. Iaf  så ringde ALex, han som äger herkules å sa igår att ja inte fåt tngt jobb mkt pga mion erfarenhetsbrist, menat t ja va välkommen tillbaka så snart jag jobbat ihop lite erfarenhet. JAHA?! FUK U, ja vill endå inte jobba i er sketna bar hahaha (A)

Tors: Interjuv på MQ, i 50min ehh weelllll snacka om attt de va UUUBERSERIÖST han hade 2sidor med frågor till mig, heltsjukt, ja tyckte ja svarade grymmt bra på 95% av dem, sen faila ja lite men oh well. Hälsa på prilli å snacka lite shit ^^ Sen jobb på hemköp tills 21 med felicia (krissans polare). Kul atthon jobbar där också:))



Fre: Jobbade på hilton till 23 de va jääääääääääääätttekul! ja va verkligen chockad över folket där eftersom ja trodde om ngt att de som jobb apå hilton skulle se ner på mig som liten å oerfaren men scnak om att de lärde mig på ett bra sätt å lät mig göra drinkar å ta beställningar å ja va ska man säga. HEEEELT ANNAT ÄN FUCKKIIING HERKULES....:P
Sen lärade ja känna barchefen, Niklas väldigt bra. Tänk er den nya james bond killen -20-30år. PRETTY hoooot. haha. han va 22. Han tog hand om mig å lärade mig en amssa saker om whisky å daqirys å shit :) sen käkade vi middag tsm ensama hehehehe (A). Ska nog tillbaka snart å höra lite omdömme å så.

Sen till lördagen, vaa sjukt trött å mådde allmänt dåligt pga att jag skulle jobba vid 23-06 vilket ja inte alls kände för. men de vaaa ritkgit skojj, å de gick lika b raosm hilton. Folket där va typ bara killar i in ålder +några år ba, studerande å så. Pressen som va på herkules fanns inte iheller här utan folk hjälpte till å rillslut va ja onnn fiiire in das bar, de gick banne mig undan, å fick göra en hel del drinkar :) skiitkul:D hahaha..and once again där jobba två söta kiillar.. Vafan, de finns överallt :O va ska man göra? ja blir galen.. Oooorka ha kille lixom:D haha

Sen Thomas som va den som kände Toni som fixat jobbe tpå chokladfabriken till mig hörde av sig idag å undra om ja vill jobba servitris på lördag innna ja ska till choklad. Så ska dit å kolla lgt. Endå bra

Å btw ja fick itne jobbet på MQ, vetifan om de inte va för de bästa, hade blivit bunden till att stanna här, nu har ja sjukt bra möjligheter att ba sticka, inget av mina jobb e precis bindande. Han patrik (som för övrigt kanske inte hade varit min drömchef att joba med, han va lite...va ska man säga..kylig) sa att ja förlorade jobbet till en tjej som va äldre å med mer erfarenhet men at tja va jättedukti. JAJAJDJADJAJDAJA Buuhuu.. stacakrs lilla mig,, not! dont cry ba goo on ;)

Å btw så skrev ja till Jocke att ja tyckte vår situation verkade lite hopplös, pga att vi aldrig hinner ses, ahn svarade med ett 3meddeleande långt sms med upplägg över hans nästkommande veckor å när han kunde å at than kan skippa mkt för mig å att han vill sees så snart som möjlligt å vekrligen vill. Japppp, känns sjukt bra, men vetifan om de räcker. SOmd e ser ut nu så kna varken han eller jag ses på över 5helger..bara på vardagar? vi e verkligen för Busy för varandras bästa haha...lösning ngn?

Nu e ja klar för idag ^^ trevlig läsning hahaha:D
Puss heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback