Jobb jobb jooooooobbbbb


Nya dojjorna, heta va;)

Ja flickor små. Detta me stressen va de. I måndag hade ja min första riktiga chilldag, men egentligen inte!, men va hemma hela dagen, något jag inprincip inte varit på nästan 7veckor om man räknar bort någon dag efter kreta. FATTARNIII,, e inte de sjukt?
Iaf, skrev cv å höll på, sen i tisdags sprang ja p stoffe runt som galningar i malmö å sökte jobb, vissa fick vi napp på, många ställen va klart stängda, å vissa skulle vi återkomma eller maila till. Hilton hotel tog in oss på praktik  varsin dag. De sa att vi skulle återkomma imrn (alltså idag) så skulle vi sitta ner i ett möte å snacka mer. Så idag stack vi in å innan mötet så ringer choklad stoffe å balbla, jag fick 3jobb rakt upp å ner :) mkt roligt, tydligen hade han haft fel nr och försökt ringa mig om att jobba i helgen, men inte nått mig! SJUKT STÖRIGT, men nu har han rätt nr å ja har lite jobb framöver ;)
Sen på hilton, fick vi skriva massa blanketter, kontoshit å ja ni vet...sånt. HOn berätta om deras verksamhet å allt sånt. Å som sagt ska vi få praktik å sen se vart detta leder :) i vilket fall e de sjukt bra att bara ha namnet hilton hotel på sitt CV, eller?;D

Sen ikväll har jag även fikat med baltzar, en kille från hbg, kompis till benjamin som ja träffa å snacka med i helgen. De ska också till st anton. Sjuuuuuuuuuuuuukt sköna, gulliga, roliga å trevliga killar! om alla e som dem i st anton så komemr jag aldrig vilja åka därifrån haha. Iaf, trevligt med lite nya kontakter, ska upp å festa med dem  ngn helg, pre. st anton part dvs;D verkligen min typ av människor rakt upp å ner. de e som mig fast manliga..hahahaha.

jaja va har ja med att berätta. Jo har varit ner ei ett jävla sockerhål nu i några veckor:P huummpf! nu har ja varit utan socker i ett par dagar, jäävligt tufft men ja känner redan hur det äckliga beroendet börjar rinna ur kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback