Oh yes i did!


hehehehehehehe..ja har sjunkit till botten!!
Idag har jag suttit i kassan på hemköp! wtf kassavana? skojjar folk med en, amn lär sig kassan på några timmar å okej att vissa saker å koder måste pluggas in men HERREGUD?!?!!? alla dessa år när butiker frågat om man har kassavana? snälla, hur SVÅRT E DE,, fan blir ba lite sur. För kan vekrlgien en kassa på HM va svårare än en på en matbutik som har 10000fler varor?
aja^^ haha ska sluta klaga ;D
Där jobbar iaf en rätt söt kille, han hjälpte mig gnaksa mkt (blink blink) trummis va han med..score ;D haha

Sen stack ja direkt på interjuv på Herkules! de gick som smort! ja flörta in mig direkt me alla killar! ja de va fan ba kilalr där... ägaren sa att han egentligen inte anställer eller ens låter folk testa på å va bartender som inte har flera års erfarenhet, men att ja skulle få försöka eftersom ja verka så skön. Annars sa han att ja kanske få ngt annat jobb som kan avancera sig upp till bartender såsmonningom...för har vi itne alla gått den vägen ;D? ahha
Ska jobba på ons iaf...omg omg omg!

sen hann ja gå ut 3meter å en kille kommer frma till mig ba: ursäka, men faaaaan va du va snygg!!! ja ba..öhh okej? tack han: asså shit de finaste ja sett, kommer du härifrån eller? balblablablabla..ORKA.. ja förskte typ ba ta mig ur de.. oh weöll
sen till banken satt in pegnarna till mina skor :D:D:D:D hoppas de kommer snart^^

Sen till stakc aj å shopppåa lite, försökte hitta en snygg svart shorta(A?) typ omöjligt uppdrag..man se rut som en uppstorpad korv i allt..haha. köpte en jacka ja kollat på assslänge på HM men som ja trodde va slut för längesen..hittade en kvar i min storlek! :D yäy dock vetifna om ja ivlle haen grå ist för svart....oh well



Imrn ska ja hänga lite på hemköp igen ¨å sen ska ja hämta min lön på buddha å sen ska ja äntligen träffa jocke!!
han skrev i fredags att han verkligen saknade mig....å de e ngt som han inte sagt förut..så ja vet att han menade..ska bli jävligt mys å få täffa hnm igen..saknar ju hnm me....

Näe nu ska ja kolla make me a supermodel å må lite dåligt över att ja inte också väger 50kilo;D haha näe, go natt allihop!! pöösss


Kommentarer
Postat av: Prillan

Jobbar inte nån gamal granne till dig på herkules?;) Vill inte nämna några namn....:P

2008-10-14 @ 21:35:12
Postat av: becks!

Sen när jobbar du på hemköp? Varför får jag aldrig veta något?

2008-10-14 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback