Pulserande fötter



Ajaaaaajjjjjaaa, ja har oooont i FOSSINGARNA!!! kl e 4 på natten. KOm åprecis hem från mitt 9timmars pass på Herkules. Å ja tror itne ens ja kommer få betalt..hahaha score?! hehe. Iaf de va ritkgit kul, ja va ju lätt ganksa nervös å gjorde en hel del fel, specielt me drinkar eftersom de beställde massa annat skit som ja aldrig hört talas om o.0 å så gjorde ja även fel på de ja kunde...hehehehe (A) lalalal jaja...de blir nog bättre så småning om hehe.  Iaf blev man ju som sagt raggad lite på, två sthlmare eller ngt upplänskt hade jävligt kul i att flörta isönder mig, å tydligen så sa mina kollegor att de va ganska rika;D soo well, kanske ringer ngt av de nr ja fick hehehe..


Sen jobba ja också på hemköp i 3timmar idag. totalt 12timmar jobb! slå den ni! imrn jobbar ja ba 3 på hemköp och på fre 5h på Hilton. Sen är det även arbetsinterjuv på MQ, Nova imrn!!! wiish me luck, vill vekrlgien ha de jobbet! hade vatt sjukt fräsht!

Över till gårdagen me jocke... Ja blev liiite sur. Vi har de fan verkligen så jävla mysigt tsm, å båda gillar verklgien varandra men jaaaa vet verkligen inte vaaa jaaa vill eller va han vill. OM ja ska va helt ärlig så tror ja, att han tror att han itne är tillräckligt bra för mig. han e ju som sagt inte kasnke en sån kille ja normalt träffar å de vet han...e de de som gör hnm så osäker o blyg fastän han verkligen visar på alla sätt att han verkligen gillar mig asmkt!?! ja vet inte! ja våga rinte fråga ihller å ja ve titne varför ja ens skulle fråga, för först måst ejag väl veta vad ja vill ha? vill ja ha en relation? NEJ vill ja ha ngt mer med hnm? JA!,,,, ursäkta men kan ni hjälpa mig vad det ska betyda???? för ja fattar noll va som händer i mitt huvve ;) hahah  Aja....  får väle se..nu ska ja va lite is-bitch mot hnm så han får kämpa lite... brukar funka^^

GOo natt flickor, nu ska ja nanna i typ 5-6timmar sen e de upp igen! Puss hajjjjjeee

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till!



Och jag fatta inte riktigt vad du mena med jocke, men isbitch låter bra. Kör på det!

Postat av: Anonym

scooore på flörtarna sofia ;) hahaha RING RING RING! :D

2008-10-16 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback