Liiiiiving the dream

Tjjaaa brudar!

sry sry sry (speciellt emily;)) att ja inte hunnit skriva. men de e svårt att hinna med när man väl får tag i internet här nere så har ja typ 1miljon notifications på facebook m.m, ;)

Jahar inte mkt tid nu ihller men ska kortfatta mig lite va som hänt h'r nere ;D
 Livet e sjukt å allt går i 180, jag jobbar på som ett slavbarn på en skiduthyrningssak å tjänar 6eurpo timmen. dock har ja fått armmuskelr som heter duga pga jobbet så kan man väl inte klaga ;D

ja har blivit alkolist å dricker numera en flaska vodka i veckan + ett antal liter öl å de e INTE OKEJ. fiiifaaaan va de blir rehab på mi när ja kommer hem ;D haha

Va dews gäller killar så har ja haft mina små romanser kan man väl lugnt säga. Här finns asmkt smaskiga details men de får ja ta för alla när ja kommer hem :)) Men ja har hitintills hookat DJ'n på de bästa utestället och varit på g med hnm tills den kvällen då jag sa tills hn,m..av ngn anledning ja inte kan minnas att ja kunde få vilken kille ja ville på hela utestället å sen vänt på klacken, gått å strulat upp en helt annan kille som ja i sin tur träffade i typ 2-3veckor sen :som bor i malmö. Sen har ja även haft den hetaste romansen med en norsk kille som av bara tanken får mig att smälta. jävla sweeet han va! grr men han va här bara en vecka så där tog de slut :((  sen har ja nu senaste 2veckorna hängt ihop med en jonathan som e helt jävla sick i huvvet men fyfan ballare kille har ja nog aldrig träffat..han e ngn cm kortare än mig å inte alls min stil men han e så jävla söt och som sagt rolig så ja ve tinte vart ja ska ta vägen. han har dessutom tjej i sverige....japp..illa men så går de till här nere haha ;D sen har ja också hookat en baltzar från hbg som ja träffa innan ja stack ner hit. han e skitfin å bangar inte hnm sen när ja kommer hem faktistk ;D hihi
de finns mer å berätta men nu har ni lite kött på benen och fått lite smakprov på vad som väntas skall komma ;))

saknar er alla!! PUsssssssi (L)

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag älskar dina små romanser! jag väntar mig stooora uppdateringen i påsk. BISOUS! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback